Ga naar inhoud


Uitzending gemist (Python versie)


LINKEY

Aanbevolen berichten


citaat: "werkt hier ook op de 8000, top!" einde citaat

 

@zatnieuws, niet op mijn 8000 helaas.

Ik gebruik als image Experimental 2011-09-06-iCVS. In de pluginlijst is "ie" niet te zien. DCC E2 ziet "hem" wel en er is een dir OpenUitzendingGemist met inhoud gemaakt in usr/lib/enigma2/python/plugin/extensions.

 

Zou het aan het image kunnen liggen?

 

groet

janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op de VU+DUO met de laatste open_Pli werkt het ook perfect, top en bedankt naar de makers(xtrend geloof ik)

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op openpli met vu+duo box werkt de uitzendinggemist plugin voor ned1 ,2 en 3 prima.

 

Is er ook een plugin voor uitzending gemist voor rtl zenders?

 

Of wordt hier nog aangewerkt.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word eerst voor de HbbTV een versie van RTLXL uitgebracht en als dit alles naar wens werkt dan komt er ook voor de Xtrend 5000 serie een versimpelde versie van rtlxl zoals de npo uitzending gemist versie.

  • Like 1

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de Uitzending gemist plugin op een DM500HD met OpenPli gezet, de box opnieuw gestart en het werkt gelijk en als een speer.. dus hier ben ik al heel blij mee.

 

Ook zie ik hier en daar dingen langskomen over hbbTV dus ik ben benieuwd waar ik dat wanneer kan vinden, want dat wil ik ook wel gaan testen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word eerst voor de HbbTV een versie van RTLXL uitgebracht en als dit alles naar wens werkt dan komt er ook voor de Xtrend 5000 serie een versimpelde versie van rtlxl zoals de npo uitzending gemist versie.

Dat is netjes. In de Weblinks op de ET9200 staat nu reeds een pictogram van RTL XL, maar deed niet veel. Buiten het tonen van een lijst kon ik hier niet in navigeren. Dit kan uiteraard ook aan iets anders liggen, maar de rest zoals Youtube en NPO UzG doen het perfect. Bedoel je nu dat deze nog niet klaar is? Dan kan deze er beter even uitgehaald worden totdat het volledig werkt :)

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...