Ga naar inhoud


Uitzending gemist (Python versie)


LINKEY

Aanbevolen berichten

Dat is netjes. In de Weblinks op de ET9200 staat nu reeds een pictogram van RTL XL, maar deed niet veel. Buiten het tonen van een lijst kon ik hier niet in navigeren. Dit kan uiteraard ook aan iets anders liggen, maar de rest zoals Youtube en NPO UzG doen het perfect. Bedoel je nu dat deze nog niet klaar is? Dan kan deze er beter even uitgehaald worden totdat het volledig werkt :)

 

rtl had zijn hbbtv site nog niet af en dit stond gepland voor 2de kwartaal 2012.

De HbbTV site van RTL is nu een testversie van beschikbaar en dit zal binnenkort worden toegevoegd in weblinks.

Totnutoe gebruikte we de mobiele pagina van rtlXL als alternatief.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Plugin is getest op verschillende e2 boxen met broadcom chipset. Azbox (Sigma) valt hier niet onder en waarschijnlijk zullen er een aantal verschillen inzitten anders had het gewoon gewerkt.

 

Hier op mijn Azbox PremiumHD+ met OpenPli (OpenRSI) werkt jullie plugin zonder groene schermen, geen enkele foutmelding. Ik krijg ook alle keuze mogelijkheden en beginschermpjes zichtbaar, maar zodra ik een programma gekozen heb, blijft het beeld gewoon zwart en start de uitzending niet.

 

M_Z

post-31699-0-65650800-1332188609_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op mijn Azbox PremiumHD+ met OpenPli (OpenRSI) werkt jullie plugin zonder groene schermen, geen enkele foutmelding. Ik krijg ook alle keuze mogelijkheden en beginschermpjes zichtbaar, maar zodra ik een programma gekozen heb, blijft het beeld gewoon zwart en start de uitzending niet.

 

M_Z

post-31699-0-65650800-1332188609_thumb.jpg

 

Ik had ergens gelezen dat openrsi niet de mediaplayer van enigma2/openpli gebruikt. Waarschijnlijk gaat het daarom niet werken op de azboxen.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb deze applicatie geplaatst op mijn VU+ duo met open pli maar krijg deze mededeling :

 

applicaties die niet beschikbaar zijn extensions/open uitzending gemist (no module named open uitzendinggemist)

weet iemand een oplossing ?

2 x Dream Box 7020 Image AAF dm 7020 SciFi

1 x Vu+duo Image OpenPLi 2.1

Draaibaar met actuator 18 inch 90cm Echostar(1995)

bisat G4B+(5 LNB,s) sirius 4.8/ hotbird13/ astra 19/astra 23.5/ astra 28

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb Enigma ,herstart er is niets veranderd ,

maar bij extensions staat de app. wel start niet op

2 x Dream Box 7020 Image AAF dm 7020 SciFi

1 x Vu+duo Image OpenPLi 2.1

Draaibaar met actuator 18 inch 90cm Echostar(1995)

bisat G4B+(5 LNB,s) sirius 4.8/ hotbird13/ astra 19/astra 23.5/ astra 28

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de plugin van AAF gedownload ,daarna de plugin van Uitzending gemist (Python versie) geplaatst ,

en het werkt perfect

 

Grts

2 x Dream Box 7020 Image AAF dm 7020 SciFi

1 x Vu+duo Image OpenPLi 2.1

Draaibaar met actuator 18 inch 90cm Echostar(1995)

bisat G4B+(5 LNB,s) sirius 4.8/ hotbird13/ astra 19/astra 23.5/ astra 28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze plugin op mijn VU Ultimo zitten al een tijdje de uitzendingen van de NED 1.2.3 lopen goed maar de uitzendingen van de RTL's lopen na verloop vantijd vast hier zoals het sport praat programma VI.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...