Ga naar inhoud


ET-Openug V1.1


LINKEY

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier getest op VU+Duo en werkt zeer goed vooral de beeldkwaliteit van RTLXL is goed en bij de Publieken gaat het ook beter, nog niet allemaal, maar heb al een paar uitzendingen van het nieuws gezien die bijna net zogoed zijn als die van RTL alleen enkele uitzendingen zijn nog steeds matig. Al Met Al een TOP-App bedankt Linkey CQ Xtrend

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open-Pli er zijn wel meer imges die niet standaard werken met deze plugin. heb je overigen enigma al herstart, hierna zou hij onder de blauwe knop moeten staan anders ben ik bang dat hij niet standaard werkt in BH

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend bedankt voor deze plugin. Zat ik al een tijdje op te wachten RTL XL op mijn Dreambox. Ik weet het niet 100 procent zeker maar kon je met 1.0 wel pauzeren en met 1.1 niet meer? Als de uitzendingen gepauzeerd kunnen worden zou het helemaal perfect zijn!

aangepast door RikH

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roymar,

 

Welke image draai jij want ik krijg het met mijn Black Hole image niet voor elkaar.

V8.

 

dit gaat niet werken met een blackhole imgage

 

heb dit ook meerdere keren geprobeerd en dit samen met nog wat andere mensen die ook blackhole draaien

instaleren wil wel maar zodra ik wil kijken krijg ik het welbekende groene beeld

en ben niet de enigste

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loopt die vast op de dm 8000 en dm 7020 HD als ik UG a-z kies.

De rest pakt die wel.

Heb pli 2.1 van 25 maart erop staan.

aangepast door h5550

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...