Ga naar inhoud


Kan geen serienfilm installeren in PLI


hanski

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Vandaag overgestapt op PLI image. Dit omdat ik graag gebruik wil maken van de nieuwe UG plugin. Dit werkt nu uitstekend. Hiervoor gebruikte ik het VTI image. Ik krijg het echter in het PLI image niet voor elkaar om de Serienfilm plugin te installeren. Telkens als ik hem installeer geeft hij aan dat er 0 paketten zijn geinstalleerd. Voor de rest werkt de VU DUO weer als vanouds. Doe ik iets fout of is er een alternatief voor deze plugin? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of je iets fout doet weet ik niet.

Vanaf het begin had ik ook PLi, maar na een maand of drie, toch naar VTi overgestapt.

Had het zelfde probleem, niets kunnen downloaden of updaten.

Dit probleem had ik niet in de software van Vu+ zelf en VTi.

Laatste draait bij mij nu al maanden.

En al lezende, ben ik er achter gekomen, dat we niet de enigste zijn met het probleem.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Vandaag overgestapt op PLI image. Dit omdat ik graag gebruik wil maken van de nieuwe UG plugin. Dit werkt nu uitstekend. Hiervoor gebruikte ik het VTI image. Ik krijg het echter in het PLI image niet voor elkaar om de Serienfilm plugin te installeren. Telkens als ik hem installeer geeft hij aan dat er 0 paketten zijn geinstalleerd. Voor de rest werkt de VU DUO weer als vanouds. Doe ik iets fout of is er een alternatief voor deze plugin? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

 

uhm...

1

UG plugin? bedoel je uitzending gemist dus de HBBTV plugin (voor beperkt uitzendingen herbekijken op een grijze server in lage resolutie) ? of UG = uitstortgootsteen :grin:

2

Serienfilm plugin? bedoel je de autotimer plugin waarmee je soortgelijke series en afleveringen voortlopend opneemt ? OF EMC plugin extended movie center?

 

die afkortingen zijn verwarrend

de bedoelingen ook

dus graag iets meer info.

 

de foutmeldingen zullen ermee te maken hebben of desbetreffende plugins ook de benodigde systeem bestanden op de download feed vindt en mee installeert of dat je die manueel installeert.

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De Serienfilm plugin creert virtuele mappen in de opnamelijst. Op deze manier zijn alle zelfde opnames (virtueel) geordend in een map. Bijvoorbeeld alle opnames van 'Ik Hou van Holland' staan zo in een (virtuele)map. Ik gebruikte deze plugin altijd met veel plezier in het VTI image. Ik heb deze plugin op dezelfde manier geinstalleerd als alle andere plugins die ik in het VTI image gebruikte. Ik vind het dan ook jammer dat de Uitzending Gemist plugin niet in het VTI image werkt. Of is dit misschien wel mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het echter in het PLI image niet voor elkaar om de Serienfilm plugin te installeren. Telkens als ik hem installeer geeft hij aan dat er 0 paketten zijn geinstalleerd.

Installeer je het via een ipk bestand? In dat geval dien je het eerst met ok te selecteren en dan te installeren. Ik heb geen ervaring met Serienfilm, maar met andere plugins in de form van een ipk bestand werkt dat zo. Als je het uit de downloads van PLi haalt dan denk ik dat het een goed idee is het bij PLi te melden.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...