Ga naar inhoud


Youtube player crasht steeds in VTI


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Nu zeg jij zolang je maar weinig plugins gebruikt ( andere image maar met dezelfde problemen ) dat het wel werkt,

Edmund

 

dat zegt niemand

voor wiz kan ik niet spreken, ik zelf zeg een foute plugin (of skin) veroorzaakt meestal de ellende waar jij het nu wederom over hebt.

ga dan een eigen bericht openen en dreun niet door over youtube in dit bericht... het heeft er niets mee te maken wat jij aanvoert, hetgeen je ook zelf bevestigde.

ik zei wel heel veel problemen dier met de oude versie niet waren. Youtube werkte ook niet maar mytube wel!

 

blijf op topic of ga wandelen.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat zegt niemand

voor wiz kan ik niet spreken, ik zelf zeg een foute plugin (of skin) veroorzaakt meestal de ellende waar jij het nu wederom over hebt.

ga dan een eigen bericht openen en dreun niet door over youtube in dit bericht... het heeft er niets mee te maken wat jij aanvoert, hetgeen je ook zelf bevestigde.

 

blijf op topic of ga wandelen.

 

Ik begrijp niet waarom je er 1 dingetje uitpikt, tenzij je per se je gelijk wilt halen.

Het onderwerp IS de youtube crash weetjewel.

De andere zaken die ik noem staan ook nog overeind en het boeit me niks waaraan het ligt of waaraan jij denkt dat het ligt.

Feit is dat veel zaken prima werkten en nu staan de fora bol van de klachten, ook van zaken die met bv Pli 1 uitstekend werkten. Het zal mij en andere gebruikers echt worst wezen of dat aan een skin of een plugin ligt, het moet gewoon werken

en als dat niet meer kan met na een update, is dat wel een verandering maar geen verbetering.

 

Edmund

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

waarom flash je dan in vredesnaam versie 2 of versie 3 als versie 1 het perfect doet voor jouw situatie? De reden dat er wat dingen mis gaan is gelegen in het feit dat men onlangs op een nieuwe kernel versie is over gegaan. Boeien? Ja zeker. Nieuwere devices zoals usbsticks usb3 support en andere periferie zal met minder moeite op een nieuwere kernel aan de gang te krijgen zijn dan met een hele oude kernel zoals tot nog toe werd gebruikt.

 

Vergeet overigens niet dat de meeste plugins en images worden gebouwd door mensen die dit als hobby doen en hun vrije tijd opofferen om voor ons software te maken die het leven aangenaam maakt als je een linux box hebt. Je kan mopperen wat je wilt, maar alleen als je het fabrieksimage hebt draaien met de door VU+ gesupporte plugins en het werkt niet, DAN heb je een reden om te klagen, en wel bij de fabrikant.

 

Ik snap best dat het frustrerend is dat het allemaal niet werkt zoals je wilt, maar ik vind de reaktie niet geheel terecht als je bovenstaande in ogenschouw neemt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand heeft gelijk als er een debat is met verschillende standpunten (en of informatie niveau)

ja een beetje een sneer een beetje een steek onder de gordel.

edmund, je begrijpt echt niet wat en wie verantwoordelijk is, ook niet waarom we zo argumenteren.

jij kunt je VU+ volledig origineel uit de doos gebruiken. (PUNT)

als jij echter nu een of andere (voorbeeld YOUTUBE plugin) wilt ben je dus zelve, ja zelf verantwoordelijk voor de werking daarvan

 

dus a ) niemand geeft jou als bevel dat je een ander image erop moet zetten

en b ) niemand geeft jou verplichtend het bevel dat je plugins en/of skins moet gaan laden

dat doe je allemaal lekker zelf.

 

je begrijpt niet of wilt niet begrijpen, dat ik mijn gelijk absoluut onbelangrijk vind behalve als het om dergelijke onjuiste platituden gaat.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...