Ga naar inhoud



DoeEensGek

Aanbevolen berichten

OpenUitzendingGemist.zipVoor de gene die problemen hebben met het vastlopen van open uitzending gemist :-)

 

 

Je gaat naar /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions zet daar de map erbij en reboot enigma, in open uitzending gemist naar instellingen en de plaatjes aan of uit zetten succes doen het het alle dreamboxen......(open pli)

 

 

 

Succes

Gr Dirk1

 

ps voor de gene die het nog niet wisten.

Goede tijden kan je terugkijken met rtl xl a-z handmatig opzoeken.

aangepast door dirk1
Link naar reactie
Delen op andere sites


OpenUitzendingGemist.zipVoor de gene die problemen hebben met het vastlopen van open uitzending gemist :-)

 

 

Je gaat naar /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions zet daar de map erbij en reboot enigma, in open uitzending gemist naar instellingen en de plaatjes aan of uit zetten succes doen het het alle dreamboxen......

 

 

 

Succes

Gr Dirk1

 

ps voor de gene die het nog niet wisten.

Goede tijden kan je terugkijken met rtl xl a-z handmatig opzoeken.

Dit is alleen voor PLI gebruikers neem ik aan.

Ik wacht met smart voor een fix voor overige images.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het voor mekaar met dirk 1 zip file.

Maar toch niet helemaal. RTL XL A-Z gaat niet voorbij Barbie en die staat er een keer of zes op .Hoe maakt hij de lijst volledig?

Veel geduld uitoefenen?

 

Zijn de SBS6 uitzendingen heruit te zenden?

 

Kun je ondertitels toevoegen voor iemand die slecht hoort.

 

Als dit allemaal zou kunnen een perfekt bestand waar het nu voor mij voorlopig goed is.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het voor mekaar met dirk 1 zip file.

Maar toch niet helemaal. RTL XL A-Z gaat niet voorbij Barbie en die staat er een keer of zes op .Hoe maakt hij de lijst volledig?

Veel geduld uitoefenen?

 

Dit probleem had ik ook een paar dagen geleden met A-Z

maar is weer opgelost en werkt nu perfect

 

ceasar

Link naar reactie
Delen op andere sites

:mad: RTL maffia...

kijk liever naar HBBTV plugins op OE 2.0 images

Heb nu dus ook gedaan. Experimenteel 2.0 geistaleerd met GP3 erop. Uitzending gemist zit ingebakken in HbbTV en voor RTL gebruik ik volgende, openair geinstaleerd en in mijn smartphone Imediashare voledige versie geistaleerd. Nu kan ik RTLXL streamen naar mijn DM, dus helemaal kompleet wat betreft Ned1,2,3 en RTL's.

Betere solutie vind ik dit. Verplichten om PLI te instaleren als je RTL wil zien vind ik niks.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu dus ook gedaan. Experimenteel 2.0 geistaleerd met GP3 erop. Uitzending gemist zit ingebakken in HbbTV en voor RTL gebruik ik volgende, openair geinstaleerd en in mijn smartphone Imediashare voledige versie geistaleerd. Nu kan ik RTLXL streamen naar mijn DM, dus helemaal kompleet wat betreft Ned1,2,3 en RTL's.

Betere solutie vind ik dit. Verplichten om PLI te instaleren als je RTL wil zien vind ik niks.

 

Groetjes

 

Nou volgens mij als een up to date image hebt..[ 0e2 oid ]

Kun je de feeds van PLi ook missbruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

OpenUitzendingGemist.zipVoor de gene die problemen hebben met het vastlopen van open uitzending gemist :-)

 

 

Je gaat naar /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions zet daar de map erbij en reboot enigma, in open uitzending gemist naar instellingen en de plaatjes aan of uit zetten succes doen het het alle dreamboxen......(open pli)

 

 

 

Succes

Gr Dirk1

 

ps voor de gene die het nog niet wisten.

Goede tijden kan je terugkijken met rtl xl a-z handmatig opzoeken.

 

Nog bedankt Dirk1 het werkt hier,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...