Ga naar inhoud


Openpli 7.2 Release nog niet installeren!


Melchiorskystar

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Mimisiku zei:

Maar met 2 aanbieders is de kans op uitval nihil...

2 of zelfs meer aanbieders is op een linux bakje ook mogelijk gebruik

openmultiboot als 1 image problemen heeft neem ja een ander.

Maar om VTI op te hemelen als HET 😣

Dat is nu net het leuke van open source iedereen kan het maken en verbeteringen

aanbrengen maar vti schend alle regels door de source niet openlijk te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden, luisteraar zei:

...... maar vti schend alle regels door de source niet openlijk te maken.

 

 

Welke '...alle regels.....'?

 

Volgens mij staat nergens beschreven dat de 'Image bakkers' van VTI de sources aan iedereen ter beschikking moeten stellen.

Ik dacht overigens dat jij dat wel kon want jij wist een paar dagen hier nog te vertellen dat je het komende weekend weer 'lekker' Images ging compileren...😉

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en?

 

VTI is geen basis fabrieksfirmware.

 

De VU+ wordt standaard met de originele VU+ firmware uitgeleverd en die zal er dan wellicht onder die regels vallen maar niet VTI...

 

.... en dan is het ook nog maar de vraag of de GPL uit 2007 nog volgens de letter correct is.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2019 om 17:47, Mimisiku zei:

En dat geloof je zelf? Heb met diverse images o.a. OpenATV en OpenVix wel anders meegemaakt...

Wat ben jij een zeldzame klungel, jij denkt werkelijk dat de teams een eigen sdk van broadcom hebben om drivers te ontwikkelen, nog even en ik ga in jouw sprookjes geloven.

Net als de if else die openpli zogenaamd gebruikt om zoveel boxen te supporten, als jij er één kunt vinden zou ik daar graag het bewijs van zien, aangezien je zelf ontwikkeld (zoals je elders hebt beweerd) moet dat een peulenschilletje voor je zijn.

  • Like 2

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, het is toch volkomen onnodig om ruzie te maken over de diverse images? Iedereen moet gewoon kiezen wat hem het beste lijkt en smaken verschillen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2019 om 00:37, Donkeyman zei:

Beste mensen, het is toch volkomen onnodig om ruzie te maken over de diverse images? Iedereen moet gewoon kiezen wat hem het beste lijkt en smaken verschillen.

Daar gaat het niet om, het zal me een biet wezen wat men in zijn ontvanger zet, daar is iedereen vrij in, het gaat hier erom dat er onzin wordt verteld door iemand die denkt de wijsheid in de pacht te hebben.

Daar bedoel ik dus de eigen driver ontwikkeling mee, en uiteraard de if else constructies waarvan hij meent dat die in het bouwproces voor de ondersteuning van al die verschillende boxen, van openpli wordt gebruikt.

 

Ik ga de uitdaging met hem aan, hij krijgt een STB van mij als hij me het bewijs kan leveren!

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...