Ga naar inhoud


NLziet - positief verrast


jopiesat

Aanbevolen berichten

Een satelliet abonnement van CanalDigitaal kun je legaal in de hele EU abonneren, ook met een Belgisch rekeningnummer. Die uitzondering geldt echter alleen voor satelliet, en niet voor online diensten.

Ik weet niet of je rechtstreeks betaalt met een Visa card, of via PayPal. Maar, zoals gezegd, een kennis van mij heeft één jaar in Frankrijk gekeken naar NLZiet met betaling van Franse credit card via PayPal. Na een jaar werkt dat abonnement alleen nog met een Nederlands IP adres. NLZiet reageert niet op zijn vragen. Bij betaling met Visa card uitgegeven door een Belgische bank kunnen ze direct zien dat het een buitenlands betaalmiddel is en zou de betaling moeten weigeren. Via PayPal weten ze niet waar de betaling vandaan komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

chukky2

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Hm, ik heb straks 4 TV's. Een 4K kastje erachter en TV kijken. Maar mijn favoriete zenders NGC en Discovery zitten er niet bij 🤥

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met wat talenkennis heb je die2 zenders helemaal niet nodig.

Een combinatie van NL ziet en Satelliet FTA op Astra 1 en Astra 2 geeft een vergelijkbaar aanbod.

 

Veel van het programma content van Disney en Discovery is ook te zien op Duitse en Engelse FTA zenders.

Astra 1:

 

- ZDF info HD

- ZDF Neo HD

- Arte HD

- Kabel 1

- DMAX

- N24 Docu

- Kabel 1 Docu

- Sat1

- ZDF

 

Astra 2:

- More4

- Dave

- Blaze

- Together

- Yesterday

- DMAX UK

- PBS America

- Smithsonian Channel

 

En vele andere zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Psychosammie zei:

Hm, ik heb straks 4 TV's. Een 4K kastje erachter en TV kijken. Maar mijn favoriete zenders NGC en Discovery zitten er niet bij 🤥

 

Kijk tegenwoordig via Digitenne, eigenlijk vanwege Eurosport (wielrennen.) Maar ook Discovery en NGC staan hier bijna dagelijks aan. Mogelijk ook voor jou een idee? 

 

7 uren geleden, ceesv zei:

Met wat talenkennis heb je die2 zenders helemaal niet nodig.

Een combinatie van NL ziet en Satelliet FTA op Astra 1 en Astra 2 geeft een vergelijkbaar aanbod.

 

Veel van het programma content van Disney en Discovery is ook te zien op Duitse en Engelse FTA zenders.

 

Astra 2:

- More4

- Dave

- Blaze

- Together

- Yesterday

- DMAX UK

- PBS America

- Smithsonian Channel

 

En vele andere zenders.

Jammer dat veel in SD is. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas, ja.

 

Maar wanneer je een goede internet verbinding hebt kan je ook vele avonden doorbrengen met de meest fantastische Youtube filmpjes over uiteenlopende technische en wetenschappelijke onderwerpen.

 

Discovery en Disney zijn niet alleen de heilige graal.

 

Ik denk dat NL ziet een goed iptv alternatief is voor degenen die genoeg hebben van de verschillende content providers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus, ook dat is afhankelijk via welk apparaat je zapt…

 

Als ik de NLziet app op mijn 7 jaar oude Samsung Smart TV opstart dan duurt het zappen inderdaad wel wat langer.

Ik gebruik NLziet echter uitsluitend via een Apple TV 4K (2021) en daaarop gaat het zappen als een speer.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen,

daarnet heb ik bij de buurvrouw, voor een kopje koffie, haar nieuwe AppleTV geïnstalleerd die ze van haar familie voor de verjaardag gekregen had

en ook NLZiet erop gezet (met een beetje zoeken)

Ziet er goed uit en nu gaat ze haar Ziggo opzeggen wegens de hoge prijs.

 

Kan men aanbevelen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik vroeg dit niet voor niets…

 

Circa 2 weken geleden was ik bij een kennis die ook net naar NLZiet was overgestapt maar best wat klachten ondervond.

Hij gebruikt ondanks mijn voorgaande adviezen de app toch via een nogal goedkoop router’je met 2.4 GHz en dat veroorzaakte inderdaad m.n. in de avonduren haperingen / soms stilstaand beeld.

Nadat hij provisorisch een LAN kabel in gebruik heeft genomen liep de stream perfect.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...