Ga naar inhoud


NLziet - positief verrast


jopiesat

Aanbevolen berichten

Beste  Jurgen , dan is de oorzaak dat de CD App de beeldkwaliteit  niet In HD  levert   en NL ziet wel   

Want als ik de opname afspeel van de satellietontvanger heb ik wel goed beeld.

Trouwens ik had voor het eerst van YOUTUBE  HDR Channel 4 k  opnames  afgespeeld op mijn Oled  tv  en ik moet zeggen dat is inderdaad heel mooi .

Wel jammer dat er nog weinig zenders zijn die in 4 K uitzenden   ; alleen LOVE NATURE 

 

Mvg Hans  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

chukky2

Geplaatste afbeeldingen

Toch even een negatieve update delen.

Vanmorgen werd ik onaangenaam verrast omdat NLziet sinds vanmorgen rond 06.00 volledig eruit ligt.

Op ‘Allestoringen.nl’ kun je zien dat dit landelijk is.

Nu heeft iedere aanbieder weleens zijn storingsmomenten maar tot nu toe bijna 4 uur is niet acceptabel als je de app als primaire TV app gaat gebruiken.

Met de CanalDigitaal app heb ik in de laatste anderhalf jaar geen storingen ondervonden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jürgen zei:

Nu heeft iedere aanbieder weleens zijn storingsmomenten maar tot nu toe bijna 4 uur is niet acceptabel als je de app als primaire TV app gaat gebruiken.

Jürgen ik heb bij KPN en Ziggo ook wel eens van 's ochtends 7:00 tot 12:00 geen WAN aansluiting gehad, dus geen internet + geen TV.

Dat is vervelend maar komt echt vaker voor dan ons lief is. Gemiddeld zo'n 2 maal per jaar.

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mmm, zou je toch niet zeggen, VK zou toch ook zonder VPN moeten lukken, toch?

De verstoring zou dan aan de gebruikte VPN moeten liggen want ik heb sinds weken geen verstoring opgemerkt.

 

Welke zenders werken alleen via VPN?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie ook regelmatig dat programma's niet in mijn regio te zien zijn, je kan ze dan alleen in Nederland of met een VPN verbinding naar Nederland bekijken.

 

De oorzaak zijn de auteursrechten, alhoewel ik het soms ook zie met in Nederland geproduceerde programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou niet te best zijn want wij vertrekken straks weer voor 4 maanden naar Spanje en dan wil ik toch wel gebruik maken van de NLziet app.

Nu kijken wij uitsluitend naar het nieuws en een enkele serie op NPO1, RTL4 en RTLZ dus dat zal dan nog wel meevallen, althans dat denk ik.

 

Ik gebruik Apple TV 4K om de TV kanalen binnen te halen en dat lijkt het mij lastig om dit i.c.m. een VPN toe te passen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat voor internet abo gebruik je?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2022 om 10:28, zeeteefje zei:

Kennelijk kent deze 'help' deskmedewerker van NLziet de eigen voorwaarden niet:

 

 

NLZIET.jpg

En toch werkt het hier gewoon met een visa kaart !  Woon gewoon in België.  

Er staat idd dat je in Nederland moet wonen , maar toch werkt het . 

Tevens Canaldigitaal staat dat ook en toch ook al jaren met een Belgische rekeningnummer te bekijken ( zeker al 5 jaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...