Ga naar inhoud


WEEPEE : nieuwe aanbieder van TV in Belgie


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Volg het WeePeetv project al een tijdje en heb de 18e gelijk een account genomen.

Ik woon in Brazilie en wil af en toe wel eens Nederlandstalige televisie bekijken.

Hoop dat WeePee op korte termijn ook de Nederlandse publieken zenders in hun pakket opneemt.

In het verleden toe wij nog in Nederland woonde hadden we ook de Braziliaanse televisie via Internet en dat beviel ons goed, zocht al voor mij vertrek naar Brazilie naar een soortgelijk systeem met Nederlandstalige zenders, helaas de streams die er zijn zijn beperkt tot minder intresante zenders.

Een bekende winkelier uit de flevopolder bied een slingbox optie mede door de benodigde waar toch maandelijks een aardig bedrag aan hing, de prijstelling van WeePeetv komt in de richting van wat ik maximaal bereid ben ongeveer te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens hun FAQ,kan je ze enkel bekijken in belgie.heeft er al iemand dit geprobeerd?ik ben benieuwd naar de beeldkwaliteit,om te proberen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De enige die hier in België echt succes kan hebben, is een aanbieder via de kabel welke vrije hardware toelaat voor DVB-C ontvangst.

Ik erger mij de tering aan al die Telenet decoders.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar,en als je geen kabel nog ip tv hebt,en enkel dvb-t of weepee hebt,dan zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn,en dat is weepee.ik denk dat ze het een goede zaak is,dat ze bbc kunnen verdelen.als ze nu nog rai1,2 en 3 zouden kunnen aanbieden,dan zou dit zeker een sterke troef zijn.want die zenders worden hier (raar maar waar) veel bekeken.(zie aktie tegen bc).

ik hoop dat ze met een betaalbare ip ontvanger op de markt komen,voor aan de tv aan te sluiten.of iets waarmee je het met een linux ontvanger kan kijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Volg het WeePeetv project al een tijdje en heb de 18e gelijk een account genomen.

Ik woon in Brazilie en wil af en toe wel eens Nederlandstalige televisie bekijken.

Hoop dat WeePee op korte termijn ook de Nederlandse publieken zenders in hun pakket opneemt.

 

 

Vanaf nu dus :

 

De drie zenders - Nederland 1, 2 en 3 - zijn sinds dinsdag beschikbaar in het basispakket van WeepeeTV en zijn met onmiddellijke ingang selecteerbaar door alle WeepeeTV-klanten. Aan de prijs van de dienst verandert niets: die blijft beschikbaar vanaf 10 euro per maand. 

Bron: FWD

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...