Ga naar inhoud


WEEPEE : nieuwe aanbieder van TV in Belgie


Gene 1225

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

kan nog gekker,

neem telenet,belgacom,tvv,teletenne en je kan het al zien,en bepaalde zenders in viervoud :lol: :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net dat WeePee tv een contract heeft met hun eerste zender : LifeTV.

LifeTV gaat wel zelfstandig streamen ook. Waarom hebben ze daarvoor immers WeePee nodig..

Aan dit tempo gaat het nog lang duren eer er schot in de zaak komt..

Als ze alleen maar zenders van deze grootte weten te strikken lijkt het me een verloren zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn van die projecten, die met veel tamtam geroffel aangekondigd worden en een stille dood sterven.

België is op gebied van media en de verspreiding ervan, een ramp.

Alles wordt hier bedisseld en besproken in politieke kringen, past het niet in hun kraam, dan wordt het tegen gewerkt.

Desnoods met de wet aan te passen, zodanig dat de lat zo hoog ligt, dat alleen nog de 2 hoofdrol spelers (Telenet en Belgacom) in aanmerking komen.

Telenet en Belgacom, die hebben dan geen interesse of kopen zich in en laten de zaak doodbloeden

We zien het nu met terrestriële uitzendingen gebeuren, in elk Europees land is het al jaren een volwaardig alternatief voor de kabel

Behalve in België, hier wil het maar niet opgestart raken.

Dat gaat dezelfde gang op zoals bij satelliet, daar hinken we ook een kwart eeuw achter op de buurlanden.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat moet er nog bij komen ze congkureren nu al tegen elkaar .Vroeger een antene op het dak en iedereen had evenveel posten of zenders .Nu komen ze af met verschilende tv provaiders de ene zend dat uit voor die prijs en de andere iets meer voor iets meer of minder waar zijn ze toch mee bezig .Zijn nu al problemen genoeg met de uitzendingen die we nu al hebben .Zo blijven ze maar tegen elkaar konkuren .

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

update :

Voortaan kunt u digitaal tv-kijken via het internet voor 10 euro per maand , maar nog beperkt tot een basisaanbod :

Dat omvat vijf zenders: Eén, Canvas, Ketnet/Op12, VTM en 2BE. Daarbovenop kun je zelf tien zenders selecteren uit een aanbod van een 20-tal waaronder Acht, Jim, Vitaya, K-Zoom, BBC1, BBC2 en ATV.

In maart 2013 wil het Oostendse telefoniebedrijfje WeePee een volwaardig digitaal tv-aanbod via het internet lanceren , inclusief de overige zenders zoals Vier en Vijf .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang telenet de filmkanalen en het sport hebben,hebben de andere spelers geen kans (ook belgacom niet).telenet heeft dvb-t gehuurd,niet om winsten te maken,nee,om cuncurenten buiten schot te zetten.wat kan hen dat schelen,dat het niks opbrengt,als ze de andere (misschien mede mogelijk met de politiek?) andere concurenten buiten schot kan zetten.volgens mij is dit nu niet zo moeillijk om bvb prime en hun sport op dvb-t te zetten,maar waarom zouden ze het doen?

vult u rustig aan.......

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang telenet de filmkanalen en het sport hebben,hebben de andere spelers geen kans (ook belgacom niet).telenet heeft dvb-t gehuurd,niet om winsten te maken,nee,om cuncurenten buiten schot te zetten.wat kan hen dat schelen,dat het niks opbrengt,als ze de andere (misschien mede mogelijk met de politiek?) andere concurenten buiten schot kan zetten.volgens mij is dit nu niet zo moeillijk om bvb prime en hun sport op dvb-t te zetten,maar waarom zouden ze het doen?

vult u rustig aan.......

Daar ben je weer met je eeuwige geschop naar telenet. Waarom zouden andere providers geen filmkanalen mogen opstarten?????

Hetzelfde ivm sport, telenet heeft belgacom deze keer overboden en heeft de rechten gekocht voor zoveel jaar. Voorgaande periode was dit belgacom.

Wat heeft dat met politiek te maken, eerder met frustratie van jou kant omdat je in het verleden problemen met telenet gehad hebt en dit nog altijd niet verwerkt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben je weer met je eeuwige geschop naar telenet. Waarom zouden andere providers geen filmkanalen mogen opstarten?????

Hetzelfde ivm sport, telenet heeft belgacom deze keer overboden en heeft de rechten gekocht voor zoveel jaar. Voorgaande periode was dit belgacom.

Wat heeft dat met politiek te maken, eerder met frustratie van jou kant omdat je in het verleden problemen met telenet gehad hebt en dit nog altijd niet verwerkt hebt.

dit heeft niet met frustratie te maken,de filmrechten kunnen maar eenmaal verkocht worden,endieexclusiviteitzouverboden moetenworden,en telenet zou verplichtmoetenworden zijn kanalen aan andere operators moeten aanbieden net zoals belgacom,

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben je weer met je eeuwige geschop naar telenet. Waarom zouden andere providers geen filmkanalen mogen opstarten?????

Hetzelfde ivm sport, telenet heeft belgacom deze keer overboden en heeft de rechten gekocht voor zoveel jaar. Voorgaande periode was dit belgacom.

Wat heeft dat met politiek te maken, eerder met frustratie van jou kant omdat je in het verleden problemen met telenet gehad hebt en dit nog altijd niet verwerkt hebt.

dit heeft niks met frustratie te maken.10 jaar geleden,moesten mijn ouders niks weten van satelliet tv (te moeillijk).nu ze het +/- 7 jaar hebben,en telenet hier buitengezwierd is,zouden ze absoluut niet meer willen weer keren van

1.geheel klantontvriendelijk

2.veel te hoge prijzen voor analoog aanbod

3.ze kunnen de zenders niet aanbieden dat zij bekijken.

allemaal mooie belofte's en dito flayers,die ze rondgeven,totdat ze je in de greep hebben.

ik ga eens in dromen gaan,en veronderstellen,dat murdoch TVV of gans de M7 group overneemt,en kan van telenet al de sport en filmrechten afsnoepen,dan zou je telenet zien gletsen.nu gaan er veel naar tn voor dit,maar dan zouden ze massaal naar TVV gaan.maar ja,dat was even dromen,en ik denk dat de politiek daar een stokje zou voorsteken,want die leven ook van dat bedrijf,en zouden het niet toelaten dat het zwarte sneeuw zien (ik wil faillissement nog niet uitspreken) en een beetje te top offic?

om nog iets on toppic te zeggen.

ze zeggen 10€/maand,maar dat is wel als je 12 maanden neemt.als je 1 maand besteld,krijg je een bedrag van 12€.

ben wel benieuwd of het werkt op 3G en de toekomstige G4?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://weepee.tv/kanalen

 

Eerlijk gezegd , ik ben niet geinteresseerd , maar ....

't is wel handig dat nu ook via internet er vlaamse zenders

kunnen bekeken worden (Tot nu nog niet allemaal) !!

Hopelijk gaan ze niet met geolocaties werken !!!!

Dit betekent dat je dan sommige zenders niet buiten België

zal kunnen bekijken , wat op zich dikke mest betekend !!!!

 

OK , Er is yelo tv , maar enkel vooor telenetters wink.gif

Mobistar TV , ook daar heb ik geen interesse in !!

TV overal ?? OOk , nee , bedankt !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grootste probleem is dat providers (telenet, belgacom) eigen zenders mogen oprichten, en die dan ook natuurlijk willen voorbehouden voor hun eigen platform.

 

En natuurlijk als je een eigen zender hebt, wil je die natuurlijk volstoppen met programma's waar jij het alleen recht op hebt.

 

Het zou dus verboden moeten zijn dat, telenet, Belgacom en andere providers zenders mogen bezitten. Ze zouden alleen maar zenders mogen doorgeven. De eigenaars van de zenders zouden dan wel geinsterressseerd zijn o alle service providers in zee te gaan.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...