Ga naar inhoud


Dreambox met een externe lcd-scherm .


Boelo

Aanbevolen berichten

Maar aan/uit kan niet via de afstandsbediening?

Als je het lijstje aanzet, terwijl de dreambox aanstaat, moet je de dreambox  een exit commando geven omdat er anders een melding in het scherm staat.

 

Of is er iets slims met timers, spanning van de ventilator uit de dreambox die dan de fotolijst aan/uit schakelt?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Ik heb een Pearl LCD Display kader 2,4" lcd4linux Dreambox op DM 8000HD PVR met Neutrino Enigma2, werkt perfekt.

 

Maar ik wil een

Samsung Digital 7" inch Photo Frame SPF - 72H  installeren, moet je die niet flasche en moet je ook  de voeding aansluiten ?


 
Ik heb de twee files plugin geinstallert op de dreambox 8000 HD

 

1) enigma2-plugin-extensions-lcd4linux_2.9-r2_mips32el.ipk
2) Daarna heb ik usb drivers giinstalleerd, libusb-0.1-4_0.1.2-r0_mipsel

 

Werkt deze type van samsung ook op de dreambox 8000 via Usb ?


 

Samsung Digital 7" Photo Frame SPF - 72H

Samsung SPF-86P
Samsung SPF-87H
Samsung SPF-105P
Samsung SPF-107H
Samsung SPF-700T

 

Alvast bedankt voor een positive reactie

 

Mvg Avalon560

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel de voeding aansluiten.

Geen idee of je hem ook moet flashen, ik heb een SPF 107H en ik hoefde daar niks mee te doen.

Deze werkte meteen.

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

SPF 71E zit niet on de config lijst van LCD4Linux en zal dan waarschijnlijk ook niet werken.

 

zie ook het lijstje van werkende schermen hier: http://www.sat4all.com/forums/topic/326171-dreambox-met-een-externe-lcd-scherm/?p=2135380

  • Like 1

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst: dank jullie wel voor het aan de praat helpen van m'n spf-72h met m'n dm800se.. :)

enige wat ik, vooralsnog, niet voor elkaar krijg is het benaderen van de webif van lcd4linux (http://ipadres/lcdlinux).

ik heb webopenif draaien (eerst op poort 80, daarna op 81 om te kijken of er misschien een poortconflict was). webopenif opent netjes op poort 80 (resp. 81), maar /lcd4linux(/config) geeft stevast een error 404....

Ik heb wel een pagina gevonden waar eenzelfde soort probleem zich voordoet met fancontrol, maar het lijkt me niet dat that the way to go is...

Was heb ik over het hoofd gezien/gemist/verzuimd te installeren, ik heb geen idee :( ??

O ja, ik zit (volgens mij) op openpli 2.1 (meest recente versie/update enz)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met een andere browser.

Openpli zit tegenwoordig al op 4.0 (= dacht ik nog erg beta, correct me if I'm wrong), maar 3 wordt over het algemeen nog het meest gebruikt.

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel IE9 als firefox geprobeerd, allebei zelfde resultaat...

Update van openpli kan nooit heel lastig zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee... Kan ik gewoon een nieuwe versie over de huidige heenzetten en blijven de instellingen/plugins ed gewoon bewaard of moet ik de plugins (ccam ed) en instellingen weer opnieuw configureren/terugzetten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autobackup installeren en auto lnstall aanzetten , dan backup maken naar HDD interne of USB, dan nieuw flashen met 3.0, dan worden je instellingen e.d automatisch terug gezet en de plugins die je van de pli feed had ook

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel heb ik een build van gjstroom erop staan.

van hem(/haar?) heb ik geen build van 3.0 gevonden.

welke build raden jullie aan en moet ik hier dan ook een nieuwe 'second stage bootloader' voor installeren of zit deze bij de image in?

------

realiseer me net dat het topic wel afdwaalt nu....

los van de vragen die hier boven staan ben ik nog steeds benieuwd hoe het kan dat ik de webpagina van lcd4linux niet kan openen cq. hoe ik kan achterhalen wat er aan de hand is.

ik heb iets gelezen dat er ook een 'normale' webinterface zou moeten zijn. deze staat er (volgens mij) niet op..

aangepast door MrHappy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Split anders je vraag even uit in een 2e onderwerp.

 

Als jij (alleen) je box IP ingeeft, krijg je dan geen webinterface?

Misschien moet je die dan uit je applicaties eerst installeren.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...