Ga naar inhoud


Uitzending gemist plugin soms problemen met geluid


Dutchsat

Aanbevolen berichten

Sinds een tijd heb ik vaker het probleem dat er bij uitzending gemist geen geluid is. Selecteer ik de uitzending voor de tweede keer dan gaat het wel goed. Ik gebruik de blackhole image. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen ervaring met Black Hole, maar wel met VTi.

Daar zit in versie 4.2.2, HbbTV, ook voor NL 1, 2 en 3.

Door dit te flashen, kan je in HbbTV ook uitzending gemist raadplegen, werkt perfect en met geluid.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds een tijd heb ik vaker het probleem dat er bij uitzending gemist geen geluid is. Selecteer ik de uitzending voor de tweede keer dan gaat het wel goed. Ik gebruik de blackhole image. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

 

Ik zal HbbTV ook eens testen dan, thx.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het VTi er op hebt gezet, en je verandert niet van "skin", dan staat bij de zenders, die Hbb TV hebben, dit in de infobox.

Dit o.a. bij NL 1, 2 en 3, maar niet bij de commerciëlen en VRT.

Ook de Duitse zenders doen mee en op Hotbird bvb TVE int. Spanje.

 

Bij NL zenders vind je "uitzending gemist" door op de rode toets te drukken die naast groen-geel-blauw.

Even wachten en onderaan rechts wordt aan gegevn dat je nog een keer rood moet indrukken.

Dan op de 1 drukken en links kan je de dag kiezen.

Heb je er genoeg van, volg dan om af te sluiten, goed de tekst die het aangeeft en eindig tot slotte met toets exit.

 

Misschien een wat lange uitleg, maar al wat je moet doen, staat niet in de handleiding van je ontvanger.

 

Succes en veel plezier er mee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds een tijd heb ik vaker het probleem dat er bij uitzending gemist geen geluid is. Selecteer ik de uitzending voor de tweede keer dan gaat het wel goed. Ik gebruik de blackhole image. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

 

heb er hier geen last van hoor met de black hole ik draai hier de 1.7.8 met hbbtv

deze img draait goed alleen moet je er om denken dat je niet teveel plugins er bij instaleerd omdat ie dan gaat muiten i.v.m geheugen

black hole adviseert je dus ook om je (geheugen uit te breiden) middels usb stick of meo boot

 

 

 

 

groet

aangepast door sammy100

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...