Ga naar inhoud


Bewerken met TSSniper werkt niet meer


Lex_luthor

Aanbevolen berichten

@ dagg

 

Met jouw instellingen werkt TSDoctor nu wel. :D

 

Nu moet ik nog eens proberen wat instellingen te vinden voor TSSniper.

Ik gebruik het editten alleen voor opnames die ik wil bewaren en dat zijn er niet zoveel.

Als ik een opname gemaakt heb om later te bekijken, dan 'spoel' ik de reclames gewoon door of ga even naar het kleinste kamertje.

 

Bedankt i.i.g. voor je assistentie. (Het begon bijna gênant te worden)

 

Gr

 

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites


Graag gedaan hoor!

Als je nu nog in TSSniper het zo zet, hoe gaat het dan? De audiodecoder moet misschien ook op ffdshow audiodecoder staan, of kies een andere codec.

post-35730-0-31831800-1349458621_thumb.gif

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dagg

 

Ik had dat gisteren direct na het installeren van TSDoctor al geprobeerd in de hoop dat daardoor instellingen zouden zijn aangepast waardoor TSSniper zou gaan werken, maar dat was niet het geval.

 

Alle wijzigingen die ik bij preferred splitter maak geven een andere foutmelding, dus voor TSSniper heeft het niets gebracht.

 

Ik richt mij nu maar op wat andere zaken die nog moeten worden geinstalleerd en op een later tijdstip ga ik TSSniper nog wel eens opnieuw proberen.

In elk geval kan ik nu weer één mediaspeler gebruiken die alles afspeelt en dat is ook wat waard.

 

Nogmaals bedankt, en als ik het later met TSSniper toch nog red, dan meld ik dat uiteraard nog even.

 

Gr

 

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even voor jouw begrip dan. Instellingen die je IN een programma doet voor de decoders staat los van het Shark007-verhaal én van andere programma's die je van de auto-stand afhaalt. auto-stand=shark007=windows :)

 

Ik hoop van je te horen een keer dat het is gelukt.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...