Ga naar inhoud


VU+ UNO 2de hands


mate41

Aanbevolen berichten

Hello,

ik heb een vu+ uno gevonden in frankrijk, 2de hands. Ik heb dan ook een paar vragen:

- moet er iets speciaal uitgevoerd worden voor tv-vlaanderen?

- is die vu+ hbbtv compatibel?

alvast bedankt voor de hulp

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cccam 2.30 draaien als softcam (sid limit instellen) en VTI als image voor hbbtv dat is de makkelijkste manier en ja meer dan 4 satellieten is mogelijk.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

VTI moet ik dan downloaden en flashen veronderstel ik? Waar kan dat gedownload worden?

Cccam, is dit instelbaar in de vu+ zelf?

Wat die 4 satellieten betreft; blijkbaar is er A,B,C en D, maar wat dan met de rest?

Ik heb de manual gedownload om reeds te zien wat kan met instellingen.

Toroidaal T90 --- Debian --- VU+ DUO --- HDD 1T -- VTI 5.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

VTI moet ik dan downloaden en flashen veronderstel ik? Waar kan dat gedownload worden?

Cccam, is dit instelbaar in de vu+ zelf?

Wat die 4 satellieten betreft; blijkbaar is er A,B,C en D, maar wat dan met de rest?

Ik heb de manual gedownload om reeds te zien wat kan met instellingen.

met Google ga je VTI zeker vinden en dan word alles wel duidelijk,de instellingen voor meerdere satellieten en cccam ga je hier zeker vinden op het forum,welke softcam je wil gebruiken moet je instellen in VTI zelf aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand welke softcam ik dien in te stellen voor tv-vlaanderen/canaldigitaal?

dat heb ik je toch gezegd cccam 2.30 dat staat in mijn vorig bericht wat is daar niet duidelijk aan ?

Cccam 2.30 heeft de optie om een Sid limiet in te stellen en dat is wel zo handig met cd en tvv

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...