Ga naar inhoud


Murdoch pikt nog meer in


Snoopy

Aanbevolen berichten

Dat het geluid dynamisch is,heeft voor mij persoonlijk wel een meerwaarde ,zeker.

Ook al zouden de NL-HD kanalen allemaal 5.1 hebben,

als de audio door een compressor gehaald wordt,een soort van "night modus" die ook wel op je Homecinema zit,lijkt 't dan wel,

dan is 't alsnog niet om aan te horen.

De NL commercielen doen dit helaas wel.

Een explosie moet harder klinken dan een gesprek.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ieder overname leidt tot hogere abonnements kosten, immers de koper wil zo snel mogelijk zijn investering terug zien.

Zeker in het Nederlandse medialandschap wordt alles helemaal uitgemolken zodat we dagelijks verblijd worden met een hoge dosis kotszenders.

Dat we als consument nog steeds niet kunnen kiezen op welke zenders we een abonnement kunnen nemen is onvoorstelbaar.

Ik weet wel dat zodra het mogelijk is er heel wat commercielen niet meer op mijn tv te zien zullen zijn.

Vervolgens breid ik het overgebleven pakket uit met een aantal zenders die nu voorbehouden zijn aan Sky De en Sky Uk abonnees.

Want ik wil namelijk best betalen voor zenders die IK graag wil zien.

Dat het nog eens zover mag komen in het verenigde Europa.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje overdreven, is het niet?

 

klopt, ik zat er 4.8% naast....

 

Zum Jahresende 2011 sahen in Deutschland erstmals mehr Menschen primär über Satellit als über Kabel fern. Die Zahl der Satellitenhaushalte betrug 17,5 Mio., das entspricht 46,3 % aller Haushalte. Bron KEK-Online

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik zat er 4.8% naast....

 

Zum Jahresende 2011 sahen in Deutschland erstmals mehr Menschen primär über Satellit als über Kabel fern. Die Zahl der Satellitenhaushalte betrug 17,5 Mio., das entspricht 46,3 % aller Haushalte. Bron KEK-Online

Hebben wel geen rekening gehouden met de tvb-t kijkers denk dat 30% van de huishoudens in duitsland dvb-t kijken.

Hoe dan ook de duitse sat markt is vele male groter als nederland en belgië

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dennis, zou je me kunnen uitleggen wat er persoonlijk is voor jouw, als je schrijft "Persoonlijk zie ik Sky NL wel zitten." Je kijkt er naar uit, is mijn eerste indruk. Leve de ingesloten bagger, als je bedenkt dat ze de "publieke" ook mee moeten nemen. Wordt het niet eens tijd om uit te kijken naar de mogelijkheid van een door jezelf samengesteld pakket, zodat je niet opgezadeld bent met zenders waar je eigenlijk nooit naar kijkt? Het tempo waarmee Nederland nu wordt geglasvezeld (is dat goed Nederlands?) moet toch te denken geven. Ik ga ervan uit dat ik, laten we zeggen binnen 5 jaar via internettelevisie m'n hele pakket zelf kan samenstellen, dus geen "bagger"!! Wat er dan nog aan ontbreekt, Duitsland, Zweden, Engeland, etc... pak ik met m'n schotel!

 

Ik denk niet dat het zelf samenstellen van een pakket met individueel te kiezen zender ooit zal gebeuren, alle zenders die op een kleinere doelgroep zijn gericht zullen dan niet meer betaalbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

Ik begrijp wat je bedoeld :

 

zeer zeker zijn van de start en eind tijd van die film (tijdverschoven kijken en opnemen perfekt qua timer)

 

 

Wat je kunt proberen om daar iets meer rendement uit te halen is het volgende.

Wanneer het om 2 verschillende programma's gaat die achter elkaar aan op het zelfde kanaal worden uitgezonden.

 

 

Een voorbeeld.

 

 

Normaal bij automatisch programmeren ( met een in het geheugen voorgeprogrammeerde start, 10 minuten eerder beginnen en eind tijd, 15 minuten langer doorlopen ) begint het eerste programma om half 9 en stopt om 10 uur, het tweede programma begint om 10 uur ( dit op de zelfde zender ) en stopt om 12 uur. Wanneer je op een andere zender nog iets anders opneemt en evt. ook nog op een ander kanaal iets probeert te kijken, kan dit tot problemen leiden.

 

Oplossing is handmatig de tijd in te stellen, uit het voorbeeld hier boven, begin tijd instellen op half 9 ( voor het eerste programma ) en de stop tijd te verlengen tot einde tweede programma, 12 uur dus.

 

Kort gezegd, het tweede programma niet extra programmeren, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...