Ga naar inhoud


Budget Phone Company upgrade zijn abonnementen


Aanbevolen berichten

Kreeg een mailtje vandaag, het word ook daar duurder..

Koste me normaal ogeveer een 10euro per jaar, nu ook daar weer meer..

Mailtje:

BELT U PRIVE?

We hebben een nieuw prepaid abonnement: budgetphone uno

 

Wat is er nieuw aan budgetphone uno?

- Abonnementskosten worden automatisch maandelijk van uw beltegoed afgeschreven

- Een maandelijkse factuur te downloaden met belspecificatie en abonnementskosten

- Speciaal voor priv�gebruik, u kunt er ��n gesprek tegelijk mee voeren

 

Prepaid vervalt, wat gebeurt er met uw abonnement?

- Grijp de kans!

Stap over naar budgetphone free. Voor � 12.50 per maand krijgt u gratis bellen naar Nederland mobiel en vast, en naar vaste

 

nummers in Europa. Ga naar budgetphone., log in en wijzig zelf uw abonnement. De nieuwe abonnementen zijn vanaf 7

 

december 2013 beschikbaar in de portal. Postpaid abonnementen worden altijd betaald middels automatische incasso. Vul

 

daarom ook uw bankrekeningnummer in bij Mijn Account.

 

- Als u niets doet:

Uw voip prepaid jaarabonnement wordt op de einddatum 3-Jan-2013 omgezet naar budgetphone uno.

 

MEER ABONNEMENTEN ZIEN?

Kijk in het bijgevoegde overzicht.

 

NOG OPENSTAANDE PREPAID FACTUREN?

Daarover ontvangt u apart bericht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Budget Phone Company

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


ChinSat bedankt voor deze gouden tip!

 

Ik heb deze mail van Budgetphone ook gehad (maar dan nog eens 3 zakelijke abonnementen extra). Bij mij zouden 2 prepaid nummers van € 10 euro per jaar naar een zakelijk abonnement van € 54 euro per jaar (€ 4,50 per maand) gaan, ondanks dat 1 nummer louter privé wordt gebruikt. Desondanks wilden ze beide abonnementen niet naar het privé abonnement Budgetphone Uno omzetten. Sowieso raar dat bedrijven dieper in de buidel moeten tasten.

 

€ 15 was nog wel te behappen maar een stijging van 440% is me toch wat te gortig (het is hier ook crisis). Ik heb inmiddels een portering naar CheapConnect aangevraagd. Het is wel even afwachten hoe de kwaliteit bij die nieuwe aanbieder is maar ik houd jullie wel op de hoogte. ;)

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik snap werkelijk niet hoe je als 'ondernemer' je telefoonnummers (ofwel bedrijfskritische infra) durft onder te brengen bij een hostingsprovidertje die VoIP er een beetje bij doet, zich verschuilt onder een postbusnummer en die geen telefoonnummers op de website zet.

 

Dan ben je volgens mij gewoon een beetje dom aan de verkeerde kant aan het besparen.

 

Sowieso raar dat bedrijven dieper in de buidel moeten tasten.

 

Raar? Bedrijven bellen over het algemeen ook vele malen intensiever met meerdere lijnen tegelijkertijd en belasten zo het systeem veel zwaarder.

Zo 'raar' is dat dus niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf gebruik het nr om alleen maar gebeld te worden, ben dan ook geen bedrijf, voor weg te bellen gebruik ik voipbuster, en aangezien ik niet veel bel, kan ik het wel overleven in deze crisis. 15 euro per jaar budgetphone en 15 euro in de 2 jaar voor voipbuster, 1e jaar freedays.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht gehad van Budgetphone dat ik voor mijn prive abo van 12,50 per maand (incl vast en mobiel in NL) nu ook gratis bellen in Europa ga krijgen.

Uiteraard met Fair Use Policy per maand: NL mob 500, EU vast 1500.

Gebruik bellen in EU niet tot nauwelijks maar wel mooi om nog even te melden.

Nu nog wachten totdat ze G.722 gaan ondersteunen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap werkelijk niet hoe je als 'ondernemer' je telefoonnummers (ofwel bedrijfskritische infra) durft onder te brengen bij een hostingsprovidertje die VoIP er een beetje bij doet, zich verschuilt onder een postbusnummer en die geen telefoonnummers op de website zet.

 

Dan ben je volgens mij gewoon een beetje dom aan de verkeerde kant aan het besparen.

 

 

 

Raar? Bedrijven bellen over het algemeen ook vele malen intensiever met meerdere lijnen tegelijkertijd en belasten zo het systeem veel zwaarder.

Zo 'raar' is dat dus niet.

 

Mvg,

 

Michel

 

Michel, wat is zakelijk dan een beter alternatief dan budgetphone?

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zijn er echt talloze.

 

Je moet voor zakelijk gebruik beginnen naar de bereikbaarheid te kijken. Een bedrijf dat voor storingen telefonisch niet bereikbaar is moet je al helemaal niet aan beginen. Daarna kijk je naar wat men schrijft en garandeerd m.b.t. de beschikbaarheid van de dienst.

 

Budgetphone en consorten geven geen enkele garantie en zijn niet of nauwelijks bereikbaar. Zeker niet in geval van storingen.

 

Pas daarna kijk je naar de tarieven.

 

Zo zou ik het iig doen.

 

Omdat ik niet geheel onpartijdig ben in deze, ga ik geen namen noemen. Ik heb mijn eigen voorkeur en dat blijft mijn eigen voorkeur :)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van callvoip en dat werkt erg goed goede ondersteuning en je hebt gelijk iemand aan de lijn, als er wat is ze helpen je echt goed met alles instellen ben daar zeer tevreden over en de telefooncentrale wie helemaal naar eigen wens is in te stellen is ook super, wij hebben maar een klein bedrijfje maar hun zijn echt super niet de goedkoopste maar kijk wat Michel zegt daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, de betrouwbaarheid en service is vele malen belangrijker dan de centen wie overigens ook belangrijk zijn.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er rond voor uit dat ik zeer partijdig ben en zal dan ook niet ingaan op de prijzendiscussie. Onnauwkeurigheden over de Budgetphone helpdesk corrigeer ik echter graag:

  • zoals op de site te zien is, is Budgetphone bereikbaar via chat en email.
  • Abonnees hebben bovendien een direct telefoonnummer, waarmee ze onder kantoortijd direct een helpdeskmedewerker aan de lijn krijgen.
  • Buiten kantooruren, ook in het weekend, reageert de helpdesk binnen 24 uur op hulpverzoeken.

 

Het aantal storingen staat gewoon op de website. De totale duur was in 2012 vergelijkbaar met KPN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@Alexander

 

- Budgetphone heeft geen telefoonnummer op de website staan en als je ze (omdat je het telefoonnummer toevallig nog hebt) belt, wordt in vrijwel alle gevallen gezegd dat je maar een email moet sturen.

 

- Binnen kantooruren direct een medewerker aan de lijn krijgen? Dat is toch zeer regelmatig niet zo. Dan krijg je een bandje te horen. Krijg je wel iemand aan de lijn, wordt je zoals eerder geschreven vrijwel altijd naar email verwezen.

 

- Budgetphone meldt geen storingen, of doet dat in 90% van de gevallen pas als de storing al lang en breed opgelost is. Dat is ook meteen mijn grootste ergernis en reden geen gebruik meer te maken van budgetphone. Ik wil weten wanneer er een storing is zodat ik weet waar ik het probleem (niet meer) moet zoeken.

 

- De helpdesk van Budgetphone is niet in staat fatsoenlijk te communiceren. Ik heb bijvoorbeeld meegemaakt dat een klant een probleem per email doorgegeven had en hij letterlijk het volgende antwoord kreeg.

 

Hallo,

Uw probleem is opgelost.

Wij hopen u niet meer te horen.

 

De helpdesk.

 

Ik begrijp wat hier bedoeld word, maar zo kan je echt niet met een zakelijke klant communiceren.

 

Ik vind het een zeer service onvriendelijke club. Ik heb er tot voor zeer kort jaren gebruik van gemaakt en was over de dienst redelijk tevreden, maar over de service absoluut niet te spreken. Ik heb ook diverse keren meegemaakt dat meerdere klanten naar budgetphone belden om een storing te melden en allen te horen kregen dat er nog geen andere meldingen waren geweest en er geen storing bekend was, waarbij alle mensen binnen een tijdsbestek van +/- 30 minuten dezelfde persoon (Bart) aan de lijn hadden gehad.

 

Naar mijn mening is Budgetphone absoluut niet geschikt voor zakelijk gebruik. Niet alleen vanwege het zeer lage serviceniveau, maar ook omdat er aan één trunk maar één nummer gehangen kan worden. Dat is op zijn zachts gezegd zeer onwenselijk als je bijvoorbeeld een nummerblok hebt van 10 nummers.Er zijn betere aanbieders die voor iets meer ook aanmerkelijk betere service en communicatie bieden.

 

Voor privégebruik kan je als je niet te veeleisend bent prima gebruik maken van budgetphone. Let echter wel op dat je dan zelf weet hoe het e.e.a. werkt want met problemen met het instellen van hardware wordt je elders verwezen, wat op zich ook niet heel erg vreemd is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...