Ga naar inhoud


Frieezers, terug naar fabrieksinstellingen?


gbert

Aanbevolen berichten

Hoi bij mijn VUDUO heb ik de laatste maand heel veel frieezers (als ik het woord frieezers juist gescheven heb) Ook valt het beeld regelmatig stil en blijft dan , van 1 minut tot meerdere minuten stil staan .

 

IK dacht als ik nu naar fabrieks instellingen gaat  , dus alles er af halen en weer op nieuw instaleren. (ik gebruik open PLI 3.0 ).

 

Dus fabrieksinstellingen alles van de VUDUO af en alles weer instaleren .

 

Eerst de duo-cfe-3.0-usb bootloader 3.0.

Ten  tweede weer opnieuw flaschen.

Ten derde weer een nieuwe zenderlijst er in.

CCCam bij Dcc weer over zetten ,  zou dat kunnen helpen of heeft iemand een beter idee.

 

gr gbert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo allemaal de CCcam staat op CCcam en niet op geen, als ik de CCcam herstart start hij automatisch maar het help niet hij blijft freezers geven of het beeld stil vallen.

Mijn SNG  90

        AGC 97

Ik maak gebruik van mijn eigen kaart

 

Weet iemand of het helpt als ik de fabrieks instellingen  er op nieuw  opzet en alles weer opnieuw instaleer zie mijn eerste bericht of , dat wel helpt.

 

 

Gr gbert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de fabrieksinstellingen hebben niet met de softcam te maken maar met het image en diens default instellingen.

dat lijkt me dus niet nodig

 

danwel je hebt het image zelf volledig verkeerd ingesteld

en dan is het opnieuw flashen beter dan naar de fabrieks instellingen te gaan (die zijn er immer s niet meer na een alternatief image te hebben geladen, tja :whistle::grin:;)  )

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...