Ga naar inhoud


ESPN America houdt er waarschijnlijk mee op


druid

Aanbevolen berichten

Overigens hoop ik dat ze niet alleen maar NFC wedstrijden uitzenden, aangezien Fox daar de rechten voor heeft in Amerika. Het is beter dan niets uiteraard, maar ik hoop dat ze voor de Europese zender toch alle rechten hebben.

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik kijk vanuit duitsland, helaas moet je voor gamepass hier betalen. Maar is het nu al waard. naast foxsports lekker heen en weer geschakeld tussen de wedstrijden. En het einde van pats -bills en jets -bucs gekeken :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

en foxsports heeft nu al 10 minuten een logo staan en op gamepass is packers - 49ers al bezig...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je dan nu ziet als je de stream bekijkt is toch gewoon gratis... of blijft dit maar even werken?

Ik ben helemaal niet geinteresseerd in sport, dus mij maakt het niet echt uit... maar was gewoon nieuwsgierig ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in duitsland kost het geld, In nederland was het gratis, omdat geen nederlandse zender de nfl rechten had. Goede marketing :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox Sports heeft nu toch de rechten voor nl. Abo op Fox Sports International 2 kost 10 euro bij CanalD. Zij zenden dan op zondag de games uit. Of heb ik het mis?

Gratis gamepass zal in nl dan snel sfgelopen zijn lijkt mij. Heb gamepass net even gechecked, stream met beroerde bitrates. Dit kun je dan toch niet op een redelijk scherm kijken?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk op dit moment eagles - redskins, bitrate 4.5mbps. op mijn 32inch flat is het beeld ok.

 

ik vraag me af of fox sports international 2 op zondag nog steeds football uitzend als de serie A een avond wedstrijd heeft...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, is nu dus duidelijk voor kijkers via satelliet:

 

Geen NFL via Canal Digitaal/ Fox Sports International

 

Het heeft geen nut om bij Canal Digitaal een Fox Sports International abo af te sluiten als je de NFL wil kijken. Op de enige via satelliet bij Canal Digitaal beschikbare Fox Sports International zender wordt op zondag avond soccer uitgezonden, en zeker GEEN NFL. 

 

Als je bij KPN IPTV of ziggo een abo neemt op Fox Sports International dan krijg je WEL de zender waarop je de NFL games kan zien.

 

Fox Sports en Canal Digitaal bedankt! :(

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thursday night, sunday night en monday night football zijn wel live via Fox Sports International 2.

 

In Vlaanderen krijgen we 1 wedstrijd live via Sporting Telenet op zondagavond, enkel en alleen via de digitale kabel, en dat noemen ze dan een "goed" aanbod. Na al die verwennerij van NASN en daarna ESPN America met zowel minstens 4 College Football wedstrijden en 5 NFL wedstrijden per week live en daarnaast nog enkele in uitgesteld relais is dat helemaal niks. Jullie zijn beter af met minstens 3 live NFL wedstrijden per week, als je via de schotel kijkt, en 5 via andere aanbieders (of via Fox Sports GO (?)).

aangepast door voodoodoll
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...