Ga naar inhoud


ESPN America houdt er waarschijnlijk mee op


druid

Aanbevolen berichten

hoi,

 

nog wat info:

 

ESPN will continue to sell some sports and programmes to other broadcasters throughout Europe, continuing its content syndication sales business, selling sports coverage and programmes to other broadcasters.

Addressing customers, it advised that some of the content from ESPN America, such as NCAA sports and X Games, can be watched online via the ESPN Player streaming service. It also referenced other parts of its digital business such as the ESPNFC, ESPN.com, ESPNcricinfo and ESPNF1 websites

 

 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat betreft eurosport 2, die hadden dit jaar de uitzendrechten van notre dame (als licentie van nbc). Zeker aardig om te zien, maar niks in vergelijk met 3 live wedstrijden achter elkaar op esn americ. Het zal idd espn player, nfl.com en cns sports voor march madness worden.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er trouwens iets veranderd aan de frequentie of codering van deze zender? Mijn ontvanger loopt tegenwoordig vast als ik hem op espn America zet. Als ik de ontvanger heb gereboot en dan als eerste kanaal espn opzet heb ik beeld. Maar na een tijdje loopt de ontvanger weer vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De Duitsers zijn bezig om een opvolger te maken voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

 

Bron: http://www.digitalfernsehen.de/Sportamerica-HD-Sportdigital-plant-Nachfolger-fuer-ESPN-America.102927.0.html

 

Telenet wist gisteren in een email te melden dat ESPN America en Classic verdwijnt maar dat Amerikaanse sporten gewaarborgd blijven zoals voorheen met 2 NBA wedstrijden en 1 NFL wedstrijd per week op Sporting Telenet en daarnaast beelden in het dagelijkse sportnieuws.

 

Grapjassen... En helaas gaat men nu regionaal met de opvolger van ESPN America. Dat betekent waarschijnlijk dat het voor België en Nederland al zeer moeilijk gaat worden om een geïnteresseerde te vinden. Zeker omdat men de Duitse markt op deze manier verliest en dat is een grote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het wordt blijkbaar definitief:

 

Nieuwsbrief:

ESPN America is vanaf 1 augustus niet meer beschikbaar bij TV VLAANDEREN en verschillende andere Europese tv-aanbieders. De eigenaar van de zender, Walt Disney, zocht vanwege de dure uitzendrechten een overnemer in Europa, maar is daar niet in geslaagd.

 

Bijzonder jammer

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men regionaliseert nu de rechten nog meer. Da's spijtig voor ons want niemand is geïnteresseerd in het aanbieden van Amerikaanse sporten in Nederland en Vlaanderen...

 

In Duitsland heeft uiteindelijk Sport1 de rechten gekocht (waarschijnlijk worden de wedstrijden op hun pay kanaal Sport1+ uitgezonden), in Finland is er heel wat naar UrhoTV gegaan, in Italië zal er heel wat op het nieuwe Fox Sports uitgezonden worden en de UK heeft natuurlijk ESPN dat blijft bestaan in het BT Sport pakket.

 

Spijtig voor de Nederlandse liefhebbers van Amerikaanse sporten richt Fox Sports zich zoals het er nu naar uit ziet alleen op voetbal. Maar het is nog geen 1 augustus dus wie weet komt er nog wat uit de bus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Scandinavie gaat de zender er ook af...  voor de liefhebber jammer... mij kan het eigenlijk niets schelen. Ik ben geen liefhebber van amerikaanse sporten.

In Engeland en Ierland blijft de zender beschikbaar.

 

 

Publicerad: den 18 juni 2013


Från den 31 juli kommer det inte längre vara möjligt att se ESPNs sändningar i Sverige.


På ESPN´s ägares initiativ kommer sändningarna på ESPN Classic, ESPN America och
ESPN
America HD upphöra den sista juli. Man kommer då att stänga ner
kanalerna i hela Europa, undantaget är Irland och England. Tyvärr
innebär det att kanalerna inte längre kommer att vara tillgänglig via
någon distributör i hela Skandinavien.

Bron: Canaldigital.se

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Scandinavie gaat de zender er ook af...  voor de liefhebber jammer... mij kan het eigenlijk niets schelen. Ik ben geen liefhebber van amerikaanse sporten.

In Engeland en Ierland blijft de zender beschikbaar.

 

Bron: Canaldigital.se

 

De zender gaat er inderdaad zowiezo per 1 augustus af, het gaat er maar net om wie de rechten wil oppikken. Misschien komt C More of Viasat nog wel met een kanaal voor Zweden, Noorwegen en Denemarken. In Finland heeft, zoals ik zei, UrhoTV deze rechten opgekocht.

 

ESPN America zelf zegt tegen de klanten om een abonnement te nemen op de ESPN Player.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...