Ga naar inhoud


youtube


sups1111

Aanbevolen berichten


Hey, je Caps-toets zit vast.

 

Ontopic: In de applicatielijst zit een app die heet mytube. Die kan je installeren en dan heb je een redelijk goede youtube.

Ik neem aan dat je VTi of OpenPli oid hebt draaien.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor You Tube, gebruik ik nog altijd een gewone laptop.

Met Firefox en de plug-in "Download Helper", kan je zoveel downloaden als je wilt en ja, óók in HD.

Ik zet die clips dan in een map op de laptop en middels DCC/FTP, zet ik ze dan weer hier:

media/movie/hd clips en SD hetzelfde maar dan in media/movie/ sd clips.

 

Hetgeen je met de plug-in mytube kan zien, is in ieder geval geen HD en of je dit kan opnemen?, geen idee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb my tube gebrobeerd maar deze laat constant de boel crashen, deze vraag ook nog om een player maar helaas werkt dit niet bij mij, met een laptop zie ik niet zitten omdat dat vind  ik te omslachtig is.in ieder geval voor alle hulp,ga misschien mytube weer proberen.

 

Vu+ duo 1TB HDD met open pli 2.5 en een 80 cm Triax met quad LNB en een tweede ontvanger in de vorm van een Dreambox 720 met een 500 gig HDD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...