Ga naar inhoud


E2 BMC BoxMediaCenter


jerpsx

Aanbevolen berichten


We zullen zien aan de prijs of ie straks meevalt, anders blijft mijn xbox1 een hele goed xbmc'er..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een nieuwe video, zaptijden lijken nu behoorlijk snel te zijn.

 

 

Mooie Nederlandstalige zenderlijst ook...   :lol:  

We zullen zien aan de prijs of ie straks meevalt, anders blijft mijn xbox1 een hele goed xbmc'er..

 

Nou het gaat me meer om de combinatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik vind die zaptijden met enigma2 helemaal niet interessant. Een perfect en snel werkende enigma2 box is er al.

 

Het gaat mij om de integratie van een fatsoenlijke satellietontvanger in XBMC. Dan heb je namelijk een perfecte mediaspeler en satellietontvanger/PVR in één.

 

Pas als dit kastje zich als perfecte mediaspeler bewijst en alle enigma 2 functionaliteit in XBMC geïntegreerd is, spring ik een gat in de lucht. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

In de eerste video zie je xbmc, in de tweede enigma2

 

Die zaptijden kan en moet je niet vergelijken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Beheerder

Omdat het helemaal niets met 'E2 BMC BoxMediaCenter' te maken heeft. Wil je jouw ervaringen met een ander product laten weten, dan doe je dat in een ander topic, dat je zelf desnoods aanmaakt. Dat is gewoon onze 'on-topic' regel, die bij iedereen die ooit op een forum post bekend zou mogen zijn.

 

Verder hanteren wij nog meer regels, waaronder 'heb je bezwaar op een beslissing van een moderator?, reageer dan via PM of email, niet openbaar op het forum'.

 

Lastig he, al die regels?........ ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel je gaat behoorlijk offtopic... ;) [sarcasme]

 

Weet iemand al waar deze boxjes te koop komen en meer over het uiterlijk en inhoudt van de box?

Op hun site staat dat de eerste versie rond oct op de markt komt. Ook de prijs is nog onbekend.

 

Dit stond een tijdje terug ergens:

 

 

(UVP 229 euro)

 

PNX8471 -Cortex a9 600Mhz 1500Dmips

Twin DVB-S2

3x usb

2,5inch sata

1x HDMI

1x Scart

Composite Video

RCA Audio

Optischen Audio

1x Ethernet 10/100

1x ci slot

1x ca slot

 

(UVP 179 euro)

 

EN7588 -Cortex a9 dual-core 1GHZ 5000Dmips

Einzel DVB-S2

2x usb

1x HDMI

Composite mit RCA

Optischen Audio

1x Ethernet 10/100/1000

1x ca slot

1x SD-card schloss

 

In 2014 zou dan nog een versie met een betere CPU uit moeten komen, maar blijkbaar alleen een single tuner.

 

Op hun facebook pagina staat volgens mij een link naar een handelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...