Ga naar inhoud


epg in de war ?


JBnl

Aanbevolen berichten


hier ook mijn dm8000,bende prutsers zien ze dat nu zelf niet.

Is al 2 dagen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VU+ Ultimo loopt nu zelf ook 2 uur voor.... Het voordeel is dat hij nu weer synchroon loopt met de EPG, die ook 2 uur voor loopt :crazy:

 

Ik was zelf al uitgebreid aan de slag geweest. EPG geschoond en opnieuw laten zoeken, updates gedraaid e.d. Ik vond geen oplossing, dus maar even op het forum gekeken. De les voor mij: kijk altijd eerst even op "good old" Sat4All, voordat je zelf gaat rommelen. Scheelt tijd en moeite!

VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had de box spanningsloos gemaakt om hem te synchroniseren met de satelliettijd, om te testen, want de epg flitst wel even correct voorbij.

Nu is de EPG goed maar niet de klok die staat nu op 8 november 2002 te 11h55 (huidig tijd is 14h55)

is het nu toeval maar gisteren een update gedaan van open PLI en sindsdien ook die epg problemen gekregen. 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder te weten dat er iets aan de hand was met EPG tijden,  viel mij vanmiddag op dat het display van de DB8000 aangaf "17:00"  terwijl het in werkelijkheid pas 15:00 uur was op dat moment.

Blijkbaar ook wat vreemds met de tijdsaanduiding (?)

Omdat er op dat moment opnames actief waren, heb ik gecontroleerd of dat dan wel klopte.  tijdens deze controle versprong alles weer naar normaal. Ik kreeg de indruk dat zowel tijdsaanduiding  als Epg beide 2 uur verschoven waren, en daarom opnames toch op juiste moment gestart waren.

Waarom mijn tijdsaanduiding verkeerd was is dus onduidelijk. Die komt toch niet van CD (?)

(overigens geen update gedaan de laatste tijd)

VU+Ultimate4K  OpenPLI 8.1   (DVB-S2  en DVB-C tuners)
Channelmaster 100 met Smart Titanium Quattro LNB. & Visosat Bigsat met 3x Alps BSTE9-101B. GSO Spaun Switch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarke-Tech ET9000 hier en hetzelfde probleem. Nederlandse HD zenders lopen fout, SD gaat goed.

Als ik een SD zender kijk en dan naar de zenderlijst gaat staat het overigens wel goed bij de hd zenders. Na het wisselen naar de betreffende HD zender verandert de epg na een seconde naar de verkeerde programmabeschrijving.

 

Het lijkt (maar dit si een aanname want ik weet niet hoe dit techisch werkt en is ingericht) dat tijd op de 23.5 wel klopt en niet op de 19.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste tijd geen update's uitgevoerd maar zie ook op mijn DM8000 dat de HD kanalen epg uit de pas lopen.

Zal me niks verbazen dat er 1 of andere prutser voor Hemelvaart iets heeft zitten testen maar vergeten is de software terug te zetten ...

Moet je nagaan als je internet en bellen via Canal Digital heb ....

Wachten maar weer ..

CyberSpy .... :-0

Dreambox DM8000 HD PVR - 1Tb HDD

My Hummie 5K4 was the Best !!

Keep on Dreaming ......... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij loopt de EPG ook 2 uur achter, wel vreemd dat de tijd in Enigma2, waarmee bv. de logfiles geschreven worden ook 2 uur achter loopt.

De kloktijd volgens de ontvanger staat wel goed.

 

Vreemd. :crazy:

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En CanalDigitaal zwijgt in alle toonaarden en het betreft geen storing die slechts enkele kaartbezitters treft of mensen met een bepaald type ontvanger, nee het betreft een storing waar alle klanten last van hebben en ze vinden het niet nodig daar melding van
te maken.

Het is natuurlijk ook niet leuk om de lijst met storingsmeldingen steeds maar te zien groeien. Daarom kun je beter net doen of er helemaal geen storing is maar tienduizenden klanten hebben er wel last van.

CanalDigitaal, doe nu eens niet of alle klanten gek zijn en maar wat onzin lopen te verkondigen.

Laat eens wat weten over deze storing. Maar misschien is het nog niet tot hun doorgedrongen dat er een storing is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...