Ga naar inhoud


EPG Discovery in beeld niet uit te schakelen..


j.ehlen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen op Discovery een irritante epg/teletekst melding aan de bovenkant van het beeld.

In grote rode /groene en gele letters staat er : "Straks" met de tijd, het programma en de pagina en op de tweede regel : "Nu" met de tijd het programma en de pagina.

Dit is niet weg te krijgen en of het nu een epg is of een teletekst kan ik er niet goed uit opmaken. Teletekst krijg ik niet weg en epg ook niet.

Hij laat deze twee regels constant zien. Vervolgens even (3-5 seconden) weg en komt dan weer terug.

Op Discovery HD  en alle andere zenders heb ik hier geen last van.

 

Hebben meer mensen dit probleem?

 

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het is duidelijk blz.. 123 van hun teletext.

Misschien hangt je software, misschien is het een bedieningsfout.

Wat voor ontvanger heb je, zodat ik dit onderwerp naar het desbetreffende forum deel kan verplaatsen.

Dit heeft niets met Canaldigitaal te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk blz.. 123 van hun teletext.

Misschien hangt je software, misschien is het een bedieningsfout.

Wat voor ontvanger heb je, zodat ik dit onderwerp naar het desbetreffende forum deel kan verplaatsen.

Dit heeft niets met Canaldigitaal te maken.

Ik heb een Vu + duo, waar ik de laatste tijd niets aan software o.i.d. gedaan heb. De teletekst staat uit.

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al opgelost, bedankt voor het meedenken.

Wat was nu het geval; ik doe alles met mijn Logitech, maar moeder overste had op de blauwe knop van de originele AB van de VU gedrukt en daar kun je die teletekst 123 uit/aanzetten.

Dit had ik nog niet op mijn Logitech bekeken, maar toen ik de vu AB in de hand nam en even ging kijken, kwam het vogeltje tevoorschijn en kon ik dat geneuzel uitzetten.

 

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...