Ga naar inhoud


Vu+ Duo2 komt eraan half juli 2013


Melchiorskystar

Aanbevolen berichten

Ik vind die Duo2 wel een sterk toestel, op de website van de officiële Belgische verdeler zie ik dat een VU+ Duo2 dezelfde verkoopprijs heeft als een Dreambox 7020HD, en bij die vergelijking kan ik weinig redenen bedenken om voor de DB te gaan.

Alle specs van de VU+ lijken mij beter.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou beste Melchiorskystar, ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt maar ik lees heel wat anders.

Hij wordt a.s. maandag al uitgeleverd hoor, zie de bijlage.

 

De ontvanger kost €499,- inclusief BTW en kan geleverd worden met een interne hardeschijf van 500GB of 1TB.

Jammer dat deze leveranier de maten van het VFD van de Ultimo bij de DUO2 heeft gezet. Helaas is het display slechts de helft daarvan (140 x 32 pixels).

VU+ UNO-Dual/DUO/DUO2-triple/Ultimo-Quad/Solo2

Xtrend ET5000/ET9200

Odin M9

TM Twin

Images used: PLi/ViX/VTi/Open-ATV/Blackhole

Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS

Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 and 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel overweeg ik om een Duo aan te schaffen. Ik zie dat spoedig ook de Duo2 uitkomt maar kan nog niet goed ontdekken wat nu het grote verschil is afgezien dat Duo2 meer tuners kan bevatten. Er zit meer geheugen in, processor is sneller, maar wat gaat me dit opleveren als beginnend gebruiker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel overweeg ik om een Duo aan te schaffen. Ik zie dat spoedig ook de Duo2 uitkomt maar kan nog niet goed ontdekken wat nu het grote verschil is afgezien dat Duo2 meer tuners kan bevatten. Er zit meer geheugen in, processor is sneller, maar wat gaat me dit opleveren als beginnend gebruiker?

Je benoemt nou zelf precies alle voordelen, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moonshiner vraagt wat de door hem genoemde voordelen voor hem opleveren en aanvullend daarop nog even het volgende.

Als beginnend gebruiker zal je daar niet zoveel van merken tenzij jij inderdaad verwisselbare tuners en bedieningssnelheid prefereert.

Het grotere geheugen en snellere processor is handig als je veel Plug-in's of Skins o.d. wilt toepassen maar dan kun je ook voor de SOLO2 gaan.

De DUO2 moet in de praktijk nog bewijzen wat die doet en de SOLO2 heeft allang bewezen dat dit een uitstekende ontvanger is.

 

Dus nogmaals, het grootste voordeel t.o.v. een SOLO2 is de mogelijkheid voor 2 verwisselbare hardwarematige Tuners.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, voor de SOLO2 hoef je naar mijn mening geen review meer te hebben want deze ontvanger is in dit forum door de verschillende gebruikers al meerdere malen de hemel in geprezen en wie kan beter een apparaat beoordelen als de gebruiker zelf.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste review van de VU+ duo2: http://www.vuplus-community.net/board/threads/vu-duo2-tested-for-you.13149/

niet echt uitgebreid maar leuk het even door te lezen.. 

Nou, neem me niet kwalijk: dat is alleen maar een 'test' van het Blackhole image en heeft bijzonder weinig te maken met de ontvanger waar het op draait.

VU+ UNO-Dual/DUO/DUO2-triple/Ultimo-Quad/Solo2

Xtrend ET5000/ET9200

Odin M9

TM Twin

Images used: PLi/ViX/VTi/Open-ATV/Blackhole

Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS

Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 and 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is heb ik hem woensdag hier

leverancier belde me dat hij hem dan binnen had

dus direct ophalen dat ding

p.s omdat ik alles bij hem bestel (ook voor vrienden ) kreeg ik korting en betaal 470 euro ervoor

moest toch effe pingelen bij die gast

hij verdient er nog aan dus moet kunnen dan

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...