Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Canal digitaal had bij mij 17,95 euro geïncasseerd zonder mij vooraf in te lichten over de verhoging van 3 euro per maand,

Ik heb ze gebeld met de mededeling dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik per direct wil opzeggen omdat ik 17,95 euro te veel geld vindt.

 

Nu wordt het zo geregeld dat de HD zenders er weer af gaan en ik blijf dus het gewone familie pakket houden, inplaats van 14,95 per maand wordt het bedrag 15,95 per maand en omdat ik dat nog teveel vindt krijg ik 24 maanden 5 euro per maand korting.

 

Ik ga nu dus voor het familie pakket zonder HD 10,95 euro per maand betalen.

 

Ik blijf dus nog 2 jaartjes klant bij ze en ben blij met het voorstel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan hieruit dus de conclusie trekken dat er nu verschillende familie-pakketten gaan komen.


1- Het familiepakket met slechts enkele HD-zenders zoals het nu ook bestaat.


2- Het familiepakket met de commerciële HD-zenders erbij.


3- Het familiepakket + het HD-pakket.


1 kan dan alleen nog maar gekozen worden voor bestaande klanten die het familiepakket al hebben.
 

2 voor nieuwe aanmeldingen.


Ook blijkt dus dat de prijs van het bestaande familie-pakket €1,- duurder wordt zodat je voor de extra commerciële HD-zenders dus eigenlijk €2,- per maand betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje

 

Dus zoals jij stelt:

 

Familie pakket

 

Familie pakket plus HD-Light (die 6 zenders meer)

 

FamilieHD pakket

 

 

 

 Ook blijkt dus dat de prijs van het bestaande familie-pakket €1,- duurder wordt zodat je voor de extra commerciële HD-zenders dus eigenlijk €2,- per maand betaald.

 

En dit zie ik weer als een Helldesk fout, het zal zo wel tegen de klant gezegd zijn. Ik gaat echter niet uit van het verhaal van 1 persoon. Elke keer als iemand op wil zeggen of het ergens niet mee eens is komt er een ander praatje van de Helldesk, als je dit allemaal serieus gaat nemen schop je enkel maar verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor vanaf vrijdag is deze 17,95 enkel wordt er vooraf afgeschreven en daarom zien veel mensen al 17,95 van hun rekening gaan in oktober.

 

Tegen mensen die gaan klagen wordt een persoonlijk aanbod gedaan maar dit verschilt per klant en is dus geen reden dat dan uit te drukken op iets wat gelijk vaststaat zoals Sprietje nu doet.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is nog steeds de grote vraag, de tijd zal het leren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkt er iemand bij Familie pakket op de CD site voor de hoofd kaart dan staat er Familie pakket plus HD-Light, ik zeg check dan in vredesnaam je extra kaartjes of daar dan ook HD-LIght bij staat. Heb ik al op ander forum gezegd maar niemand schijnt te checken, durven ze niet zeker  :)

 

Je vraag kan dus gewoon beantwoord worden door op de CD site in te loggen en dan bij pakket uitbreiding naar je kaartjes te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn hoofdkaart heb ik het Familiepakket à €14,95 en dat is nu Familie HD Light geworden à €17,95 per maand.

Ik heb tevens een extra kaart met het Familiepakket en het HD pakket en daar betaalde ik €2,50 + €5,00 voor en nu op de nieuwe factuur voor november wordt er ook €2,50 en €5,00 berekend. Dus ik maak hier uit op dat als je HD op je extra kaart wilt hebben hier nog steeds €5,00 voor betaald moet worden. Ik vraag me wel af of je op de extra kaart dan ook het HD Light kan krijgen à €2,95 per maand.

aangepast door gps
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben jij nog steeds niet die iemand die het standaard Familie pakket heeft op zijn extra kaart.

 

Het gaat nu om de vraag of iemand met Familie pakket plus HD-Light van 17,95 op zijn extra Familie kaart van 2,50 ook HD-Light heeft.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo staat het in "Mijn Canaldigitaal" vermeld met Familiepakket op hoofd en extra kaart waar voorheen geen HD pakket op zat.

Dus neem maar van mij aan dat er na 1 november geen HD op de extra kaart wordt bijgevoegd, alleen na betaling.

 

 

linkarrows.gif smartcard 1285..... Extra kaart Familie-pakket contract tot 31-10-2013                                                                        linkarrows.gif smartcard 1285..... Familie-pakket contract tot 31-10-2013                                                                                                                                 HD Light contract tot 31-10-2013  

 

Terug

aangepast door gps
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...