Ga naar inhoud


soms (vaak) snap ik deze maatschappij niet.......


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Wanneer we er hier een politieke discussie van gaan maken gaat hier een slotje op!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze gaan vertellen via niet begrijpelijke taal dat er gewoon enorme belastingverhogingen komen en dat wij als burger daarom weer minder te besteden hebben........maar dat wist iedere burger al in Nederland voor die poppenkast vertoning. :cry:

Denhaag moet bezuinigen maar doen dat niet door hun eigen uitgave te beperken maar door hun inkomen te vergroten d.m.v. ordinaire belastingverhogingen op ons. :mad:

Een duitser snapt niets van onze autokosten en denkt dat wij enorme bedragen verdienen. Kost een auto in Nederland € 40.000,00 kost diezelfde auto in onze buurlanden € 31.000,00 en dan hebben we het nog niet over een SUV daar zitten nog veel grotere verschillen in. Raar dat de autoverkopen terug vallen naar een dieptepunt...................en daar hebben die gasten in Denhaag voor gestudeerd..............en zo kunnen we nog wel even door gaan.

Belangrijk is dat we het vertrouwen terug winnen van alle burgers en we dan maar zelf op herstel uit gaan maar hoe................... :/

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een duitser snapt niets van onze autokosten

 

 

Als het aan Horst Seehofer ligt, de minister-president van Beieren, dan gaan we binnenkort tol betalen voor de wegen in de Freistaat Bayern.

 

Hij heeft dit voor de verkiezingen gezegd, en hij heeft de verkiezingen in Beieren, met absolute meerderheid gewonnen.

 

Alleen wel benieuwd of het voor de hele Bondsrepubliek Duitsland is of alleen voor de deelstaat Beieren / Freistaat Bayern.

Je weet maar nooit, straks vindt er in het zuiden van Duitsland een afscheiding plaats...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu niet snap is dat er steeds wordt gezegd dat er een pensioentekort is en onvoldoende geld om de pensioenen in de toekomst te kunnen blijven betalen.

Krijg je vandaag toch te horen dat 1 miljoen ambtenaren juist MINDER pensioen hoeven te gaan betalen. (en daardoor straks ook nog minder pensioen krijgen)

Als er iemand is die dat snapt zou die dat dan eens uit willen leggen?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel mij ook die vraag, maar dan met betrekking tot de programma's van de Vlaamse zenders 2BE, Vijf TV en Vitaya, ik kijk er nooit naar, maar wordt er wel mee geconfronteerd soms, programma's zoals, beschuldigd, de waarheid, enz. Vinden deze zenders het nu echt nodig om programma's met geweld en of ruzie uit te zenden, ik ga pas blij zijn als Vijf TV, 2BE en Vitaya tot het verleden behoren en van mij mogen ze in een betaalpakket komen zelfs, zal er niet treurig om zijn, om die gewelddadige programma's. Is dat tv voor vrouwen? Ik ken geen één vrouw die houdt van gewelddadige programma's, herkennen jonge mannen van rond de 30 zich hier ook in?

 
Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hele verhaal was erop gericht......

 

dat een gemeente NU ineens met zoveel ambtenaren minder kan, terwijl, lijkt mij, het werk er niet is afgenomen.

 

Waarom zaten die ambtenaren er dan al die jaren...?

 

Nieuwe technieken, automatisering, beter/slimmer verdelen van het werk, etc.

 

En misschien kunnen ze wel helemaal niet zonder en zit je straks 3 uur te wachten als je naar het gemeentehuis moet.

 

Misschien is het toendertijd, omdat het economisch goed ging, wel een hoop personeel aangenomen onder het mom van arbeidsplaatsen creeeren zodat men niet thuis zat.

 

Er zijn zat antwoorden, maar alleen de gemeente kan je een zinnig antwoord geven.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij gemeentehuis hier moet je tegenwoordig nummertjes trekken op basis van wat je komt doen.

Balie en nummer kun je vervolgens aflezen op scherm en ook hoeveel "wachtenden" er nog voor je zijn.

Dat scheelt al een hoop want dan hoef je niet op al die langzame acties te wachten als je zelf een eenvoudige actie hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit gehoord (van een ambtenaar zelf) wat is het zeldzaamste op de aarde ?

een fingerhoedje ambtenaren zweet :lol:

 

Maar goed natuurlijk is door de automatisering veel schrijfwerk overgenomen

door computers ook bv bij vuilnis ophaaldienst vroeger waren was er

1 chaufeur en 2 werklieden die de vuilnisbakken leegden ,nu doet het

de chaufeur in zijn eentje.

 

Mij staat nog altijd een tv programma/film voor de geest uit de jaren '70 van

de vorige eeuw

 

Over 20 jaar hoeft niemand meer te werken robotten en computers doen

al het werk.

 

Dit is niet helemaal uitgekomen de chineesen doen het werk :D

 

Persoonlijk vind ik het niet goed iedereen thuis zitten en leven van een

uitkering is geen leven denk ik ,beter zou zijn iets laten doen ook al

is het overbodig dan voelt dde mens zich beter.

 

Stel je nu voor de crises is voorbij en weer werk dan is er niemand meer die

kan werken ze hebben het verleerd

 

Kijk bv naar onderhoud zeeland brug ze hebben de kennis niet meer door

de ontslagen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...