Ga naar inhoud


Smart Dect Phone gezocht


Aanbevolen berichten

Ik zoek een goede "smart" dect phone.

 

Ik heb 2 groepen vaste telefonie. Momenteel heb ik op iedere groep 2 dect telefoons, dit moet ook zo blijven.

 

Echter zijn dit oude prut dingen en ik wil ze vervangen door wat betere en nieuwere dect telefoons.

 

Wat ik zoek (omdat ik maar 2 aansluitingen gebruik) zijn 2 setjes van hetzelfde merk maar met verschillende kleuren (dus 1 master phone en 1 slave in het zwart b.v. en daarnaast 1 master phone en 1 slave in het wit b.v.).

 

Het belangrijkste is, en hier komt het wonderbaarlijke stukje smart..., ik wil maar 1x het telefoonboek hoeven in te voeren en deze kunnen exporteren/importeren naar de overige 3 toestellen.

 

Iemand raad?

 

PM mij anders ivm reklame.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik gebruik een Fritz! modem 7390 met dect en de bijpassende Fritz!phones

Telefoonboek via computer, zowel analoge digitale als ip telefoon, via apps worden de tablet computers ook aangesloten op de telefoon lijnen, blacklists, telefoon beantwoorders, doorschakelen naar andere lijnen, wereldwijd toegang, en logboekfunctie.

Elke telefoon heeft in het scherm een eigen naam, webradio en zelfs e-mail.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een Fritz! 7390, erg tevreden mee.

 

Je kan om wat kosten (2e hands voor € 50,-) te besparen voor een 7340 gaan die bijna evenveel opties heeft.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat bluetooth klinkt ook interresant.

 

Overigens is afstand geen probleem. Het is 1 grote ruimte zonder muren.

 

/edit - Ja er staan wel muren OM de ruimte heen...

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de siemens toestellen nemen en dan wel de C serie of E serie en zeker niet de goedkope A serie.

Heb je een telefoonboek eenmaal ingevoerd dan kun je hem simpel naar alle andere gebruikers sturen.

Ze hebben ook echte smart Dect telefoons en die er ook zelfs zo smart uitzien dat je goed op moet letten welke GSM je nu meeneemt om niet midden in het centrum met je Dect telefoon aan het oor tot de ontdekking te komen dat je de verkeerde hebt meegenomen.

 

Zelf gebruik ik de C610 vrij veel en die is er in het piano zwart en wit en is ook niet zo duur. 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...