Noordzee Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) 16 minuten geleden, ceesv zei: De prijzen kloppen wel. Wanneer je Sensodyne tandpasta op internet opzoekt kloppen de prijzen met die op de bonnetjes. De prijzen voor drogisterijartikelen schelen al jaren flink van elkaar. Koffie varieert, een paar weken terug was ons merk koffie in Duitsland goedkoper, zo’n tien procent. Maar dit weekend was de prijs in Duitsland hoger en lieten we de koffie daar in het schap liggen. Over de hele linie zijn de boodschappen in Duitsland goedkoper. En met tanken bespaar je uiteraard ook enkele euro’s op een volle tank. 19 uren geleden aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden koffiepads in luxemburg erg goedkoop als je niet merken neemt en koffie koop ik in belgie in promo met zoveel gratis dan is hij zeer goedkoop.Nu fanta meegebracht uit lux aan 6 euro per 4 flessen 1.5 L.Voor blikjes hebben we lokale leverancier die parallelimport doet uit tjechie en veel goedkoper dan in winkels Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Gaat het nu over brandstof tanken in het buitenland betreffende dit topic of inkopen doen? Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden diesel was gisteren 14 cent goedkoper dan in belgie in lux Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Noordzee Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) 19 minuten geleden, Tonskidutch zei: Gaat het nu over brandstof tanken in het buitenland betreffende dit topic of inkopen doen? E10 nu 1,619 hier vlak over de grens in Haren/Rutenbrock: https://ich-tanke.de/tankstelle/e6feeb5104b120fcdeb13ee16fbcaebc/ In Nederland bij de goedkoopste hier in de buurt (Tango) 1,849. https://www.brandstof-zoeker.nl/station/tango-borger-8698/ 23 cent per liter! 19 uren geleden aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Vorige week zag ik een Tv uitzending waarbij de brandstofprijzen werden aangekaart in Duitsland. Het pachtsysteem van de Pompstations is zodanig dat men aan de Autobahn tot wel 44 eurocent meer betaald dan bij de zogenaamde Autohof die niet aan de Autobahn ligt maar een paar kilometer verder, dus afslag nemen. Mij was dit al langer bekend omdat ik veel door Duitsland gereisd heb, maar of de normale toerist in de zomervakantie dat ook weet? En als je geen smart navigatie hebt kan het zijn dat je die Autohof waar het goedkoper is, die niet aan de Autobahn ligt, niet ziet en mist. (er staan soms wel hoge masten in het landschap, niet behorende tot de pachters aan de autobaan, daar kun je meestal ook veel goedkoper je pauze eetmaal doen dar die ook goedkoper zijn) Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Die Autohöfe zijn wel wat goedkoper maar niet veel. Beter de tijd nemen en een plaatsje in rijden en daar tanken. Dan gezellig met de familie een bakkie koffie slurpen en relaxen. Met de Mehr-Tanken App heb je een grote hulp. Ook voor elektrisch rijden. https://apps.apple.com/de/app/mehr-tanken/id395965464 1 Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Autobahn tot wel 44 eurocent meer betaald dan bij de zogenaamde Autohof Dat was laatst nog op de Duitse TV. Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
gerrit B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Dat is toch overal zo? Als je hier aan de snelweg gaat tanken dan ben je een dief van je eigen portemonnee want met wat zoeken ben je zo 20 tot 30 cent per liter goedkoper uit en op een volle tank van 60l scheelt dat toch snel 15-20 euro. Nadeel is wel dat je moet zoeken naar een goedkoop tankstation en je ook extra tijd kwijt bent. Vandaar dat ik gewoon mijn eigen tankstation heb gemaakt. Is de brandstof goedkoop dan zorg ik ervoor dat alle reservetanks vol zijn en dan met het laden van de spullen voor de volgende dag ook meteen de benodigde brandstof tanken. Meestal kan ik zo 3 a 4 weken overbruggen voordat ik weer moet gaan tanken, maar haal dan ook meteen zo'n 300L (240L in de tanks en 60 a 70l in de auto) Heb het al eens uitgerekend en bespaar zo jaarlijks tussen de 1200 en 1500 euro op de brandstof (tel je de verbruikte brandstof om naar een tankstation te moeten rijden en de tijd die je daarvoor nodig hebt mee dan ligt het nog hoger) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Ohh oh… Als dat in de hens vliegt, dan breekt de pleuris uit. Stay delulu !
Mojo Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 6 uren geleden, Eduard07 zei: Mijn punt is, dat Duitse supermarkten door de bank genomen per saldo helemaal niet zoveel goedkoper zijn dan Nederlandse. Ja dat klopt hoor. Je moet zeker geen boodschappen gaan doen in Duitsland. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 4 uren geleden, Noordzee zei: E10 nu 1,619 hier vlak over de grens in Haren/Rutenbrock: https://ich-tanke.de/tankstelle/e6feeb5104b120fcdeb13ee16fbcaebc/ In Nederland bij de goedkoopste hier in de buurt (Tango) 1,849. https://www.brandstof-zoeker.nl/station/tango-borger-8698/ 23 cent per liter! Zojuist in Belgie (oud Turnhout) getankt voor €1,48 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Ohh oh… Als dat in de hens vliegt, dan breekt de pleuris uit. Waarom zou dat spontaan in brand kunnen raken terwijl het in afgesloten goedgekeurde tanks zit van max 33l in een ruimte zonder gevaarlijke omstandigheden en of dat er werkzaamheden oid. plaats vinden? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Het blijft simpel. Naar Duitsland met een bijna lege tank en daar benzine halen en je hebt de reis eruit. En dan daar de dingen kopen die hier niet te krijgen zijn en de tig dingen die hier 2 a 3x zo duur zijn en je nodig hebt. Dan heb je 50 tot 100 euri bespaard, afhankelijk van hoeveel je koopt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 1 uur geleden, gerrit B zei: Waarom zou dat spontaan in brand kunnen raken terwijl het in afgesloten goedgekeurde tanks zit van max 33l in een ruimte zonder gevaarlijke omstandigheden en of dat er werkzaamheden oid. plaats vinden? Ik denk aan de vuurwerk brand van Enschede in 2000 waar de hele stad in de lucht en daarna in de hens gevlogen is. Maar ik geloof niet dat jij daar met je benzine opslag nog doden aan de zeik, ehh sorry ik bedoel zoden aan de dijk gezet zou hebben. 😂😂😂⚡️ Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen