minplus Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Den Haag gaat over en voor grote steden en de rijkeren daarin. Niet voor de kleine man met een noodzakelijke 5ehands op benzine in een buitengebied. Heb het vermoedelijk al vaker gezegd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Martco Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ben blij met mijn cng wagen. Tank al hele tijd 1,15 euro/kg.
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 6 uren geleden, Tonskidutch zei: Inderdaad het Topic gaat over tanken van brandstof, of ging het over tanken? Minder tanken of niet meer tanken. 😁 En elektrisch rijden.... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
moonchild Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 13 uren geleden, ceesv zei: Je bedoelt een opgevoerde illegale fatbike?🥵 Waarom denk je dat? Niet blij mee, ook al fiets ik op een Opium Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden 20 km in 30 minuten is onrealistisch. Met stoplichten en andere hindernissen zou dat een fietssnelheid van tenminste 50 km/uur betekenen. Of je moet die jaar meedoen met de Tour de France? Of je bent Frans Timmermans. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik haalde dat met een fiets zonder versnellingen achter een solexje in mijn goede ouwe tijd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
moonchild Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: 20 km in 30 minuten is onrealistisch. Met stoplichten en andere hindernissen zou dat een fietssnelheid van tenminste 50 km/uur betekenen. Of je moet die jaar meedoen met de Tour de France? Of je bent Frans Timmermans. Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen