Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

1 uur terug, FelixB zei:

Je kan ook op de fiets gaan, of met het OV :) 

je mag bij mij komen mag je elke dag vanuit het oosten van het land naar Berkel en Rodenrijs op je fiets of met het OV.

Moet je er wel om 7.00 uur zijn, we werken tot 16.00 uur en dan weer naar huis en dat 4 dagen in de week.

Gereedschap ed. moet weer mee en kun je niet achterlaten omdat er geen afsluitbare ruimte is waar je dit kunt laten staan en het pand altijd tot 23.00 uur wordt gebruikt.

 

 

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, je kan minder tanken, maar dan is de juiste werking van het meetsysteem niet gegarandeerd.

Je betaalt dan mogelijk teveel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gerrit B zei:

Welk van de andere partijen heeft dan straks in hun verkiezingsprogramma staan dat de belasting op brandstof en overige energie naar beneden moet zonder andere vreemde dingen te willen?

Het is allemaal milieu voor en milieu na immers dat scoort op dit moment het beste en ga de de belasting op brandstof/energie verlagen dan geeft dat een gat in de begroting wat weer op een andere manier opgevuld moet worden en wordt je partij bestempeld als milieuvervuilend en stroman van de energieproducenten.

Dan heb je duidelijk gemist wat Omtzigt een jaar geleden al verzocht in een motie.

Milieu voor en milieu na zie ik bijna nergens (dus graag geen onzin uitkramen) en totaal niet bij de demissionaire regeringsclub, behalve om wat zieltjes te winnen.

Er zijn wel groepen die graag iets voor het milieu willen doen om te voorkomen dat onze achterkleinkinderen naar ver weg moeten vluchten zoals nu de noem maar op.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Ja, je kan minder tanken, maar dan is de juiste werking van het meetsysteem niet gegarandeerd.

Je betaalt dan mogelijk teveel.

Totale nonsens wat je nu zegt

Ik run een tankstation en pompen worden geijkt in ons geval door Tokheim in Ned..

Wat er uit die slang komt betaal je.

Niet meer en niet minder 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het niet bedacht, het staat in de staatscourant.

 

Artikel 10.

 

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-1998-14-p33-SC12361.pdf

 

Uitleg:

Als u minder dan de minimumhoeveelheid afneemt, kan de afwijking van de pomp relatief groter zijn. Laten we aannemen dat de pomp ongeveer 0,05 liter afwijkt. Dit verschil heeft een grotere invloed op 2 liter dan bijvoorbeeld op 40 liter, respectievelijk een verschil van 2,5% ten opzichte van 0,125%. Deze verschillen kunnen variëren afhankelijk van factoren zoals de brandstofdichtheid op dat moment en de temperatuur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jptd zei:

Totale nonsens wat je nu zegt

Ik run een tankstation en pompen worden geijkt in ons geval door Tokheim in Ned..

Dan vraag ik me af waarom er bij bijna elk tankstation op de pomp zelf staat dat de minimale hoeveelheid 2l is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 uren geleden, minplus zei:

(dus graag geen onzin uitkramen)

Voor zover ik weet is er maar 1 partij die luidop durft te zeggen dat de accijnzen op brandstof naar beneden moeten  dus zoveel onzin kraam ik toch echt niet uit.

Alleen als je daar op wilt stemmen dan kom je wel op het andere punt wat ik noemde

 

21 uren geleden, gerrit B zei:

zonder andere vreemde dingen te willen?

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik toch ook, alleen Geert roept dat de accijns naar beneden moeten maar helaas heeft die ook wat andere vreemde ideeën.

Zou hij die vreemde/extreme ideeën aan de kant zetten dan zie ik aankomen dat een veel groter deel van Nederland een stem aan hem zal geven.

Want dan zeggen ze wel hij is Ultra rechts, ja met sommige zaken maar met andere is hij zo sociaal als maar kan.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gerrit B zei:

Dat zeg ik toch ook, alleen Geert roept dat de accijns naar beneden moeten maar helaas heeft die ook wat andere vreemde ideeën.

Zou hij die vreemde/extreme ideeën aan de kant zetten dan zie ik aankomen dat een veel groter deel van Nederland een stem aan hem zal geven.

Want dan zeggen ze wel hij is Ultra rechts, ja met sommige zaken maar met andere is hij zo sociaal als maar kan.

 

Geert roept zoveel, zoveel dat hij een roepende tegen dovenmans oren is geworden. Hij heeft zelfs nog nooit wat voor elkaar gekregen 😛 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, FelixB zei:

Hij heeft zelfs nog nooit wat voor elkaar gekregen

Niet helemaal juist, hij heeft het kabinet wel Rutte 1 in bijna een recordtijd tot vallen gebracht.

Daarnaast heeft hij het boerkaverbod bereikt, dat Nederland de strijd tegen terrorisme steunt en wetten om afgewezen asielzoekers het land uit te zetten.

Dus hoop dat hij (of een andere partij) uiteindelijk ook bereikt dat de brandstofprijzen maar ook andere prijzen hier niet veel hoger zijn dan in omliggende landen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...