Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Dat is dan procentueel een behoorlijke correctie.

 

Lijkt eerder op een extra naheffing ivm inkomstenderving.

 

Ach, ik tank altijd voordelig, ik tank altijd voor een tientje 🙂 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
8 minuten geleden, FelixB zei:

 

Ach, ik tank altijd voordelig, ik tank altijd voor een tientje 🙂 

Lukt dat nog wel?

De minimum afgifte hoeveelheid is toch 2 liter aan de pomp?

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Lukt dat nog wel?

De minimum afgifte hoeveelheid is toch 2 liter aan de pomp?

 

Hoe doen ze dat dan met die bromscootertjes? Daar gaat op zich ook niet zo heel veel in qua peut!? 😛 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, voorlopig dus bij de buren minstens 20 cent per liter goedkoper.

Ik las trouwens vandaag dat Nederland nu al de hoogste belasting op benzine heeft van Europa. Over de wereld hebben we het dan maar niet. Dat is moeilijk te vinden. Zag wel bij het zoeken dat Nederland na Hongkong, IJsland en Monaco de hoogste prijs heeft.

Iets om je voor te schamen als regering. Maar de huidige kent dat begrip niet zoals we allemaal (kunnen) weten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, minplus zei:

Zag wel bij het zoeken dat Nederland na Hongkong, IJsland en Monaco de hoogste prijs heeft.

Iets om je voor te schamen als regering. Maar de huidige kent dat begrip niet zoals we allemaal (kunnen) weten.

Welk van de andere partijen heeft dan straks in hun verkiezingsprogramma staan dat de belasting op brandstof en overige energie naar beneden moet zonder andere vreemde dingen te willen?

Het is allemaal milieu voor en milieu na immers dat scoort op dit moment het beste en ga de de belasting op brandstof/energie verlagen dan geeft dat een gat in de begroting wat weer op een andere manier opgevuld moet worden en wordt je partij bestempeld als milieuvervuilend en stroman van de energieproducenten.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, FelixB zei:

Hoe doen ze dat dan met die bromscootertjes? Daar gaat op zich ook niet zo heel veel in qua peut!? 😛 

ik had zelf tot voor kort de Mash 50cc (Old school brommer) met moderne katalysator en 4takt, daar kon 12 liter in.

En je tank rij je het best, tot 5% leeg want "oude benzine" is slecht voor je motor, ook bij de auto's.

 

aangepast door Tonskidutch
haakjes

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, minplus zei:

Maar goed, voorlopig dus bij de buren minstens 20 cent per liter goedkoper.

Ik las trouwens vandaag dat Nederland nu al de hoogste belasting op benzine heeft van Europa. Over de wereld hebben we het dan maar niet. Dat is moeilijk te vinden. Zag wel bij het zoeken dat Nederland na Hongkong, IJsland en Monaco de hoogste prijs heeft.

Iets om je voor te schamen als regering. Maar de huidige kent dat begrip niet zoals we allemaal (kunnen) weten.

En wanneer de bevolking denkt dat het met Omtzigt goed gaat komen dan komen we bedrogen uit.

Ontxigt geeft nu al aan met Timmermans verder te willen dus we graven ons eigen graf.

De oogkleppen zitten blijkbaar muurvast.

 

Reken dan maar dat die brandstofaccijnzen verder omhoog gaan ten gunste van de klimaatlobby. 
We worden nu middels tv spotjes al klaargestoomd om de fiets te pakken.

Net alsof Nederland ophoudt buiten de randstad.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Gerard 76 zei:

Zij, indirect door ons gekozen, bepalen inderdaad de prijs aan de pomp.

En ik maak me ernstig zorgen over degenen die hun auto nodig hebben voor het werk, en niet zomaar minimaal  40.000 euro kunnen ophoesten om elektrisch te rijden.

 

Je kan ook op de fiets gaan, of met het OV :) 

 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor velen is het openbaar vervoer geen optie, op de fiets is afhankelijk van hoe ver je van je werk woont.

Niet iedereen werkt van 8 tot 5.

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...