Ga naar inhoud


CCcam Control Center voor Windows 8


Greatone

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een werkende versie van CCcam Control Center voor Windows 8?

 

Ik krijg die van mij niet meer werkende sinds ik (eindelijk) een upgrade heb gedaan van Windows XP naar Windows 8.1.

 

Na het opstarten krijg ik steeds de melding:

 

Run-time Error '372':

 

Failed to load control 'wodSSH' from wodSSH.ocx

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zover ik me herinner wordt het bestand wodssh.ocx meegeleverd. Dit bestand moet echter geregistreerd worden. In win 7 staat dit bestand ook in de system32 dir. Of dit zo is in win 8 weet ik niet. Er dienen mogelijk 2 zaken te gebeuren. 1 copieren naar system32 en 2 met regsvr registreren via de cmd commando. Hopelijk helpt dit.

Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net overgestapt van XP naar Windows 8.1, en het is zo anders allemaal. Ik zal even moeten zoeken hoe ik de verborgen dir tevoorschijn kan halen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij was inderdaad niet verborgen. Heb bestandje wodSSH  gedownload en in deze map geplaatst. Nu werkt CCcam Control Centre prima!

 

Bedankt allen voor het meedenken! :)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...