Ga naar inhoud


Dreamboxen verleden tijd?


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Het doek lijkt gevallen voor Dream-Multimedia. Het overbekende merk heeft sinds 15-8-2013 geen update meer op haar website. Goliath Project is dood (heeft het überhaupt wel bestaan). Nieuwe producten worden niet meet gemaakt/aangekondigd. De firma Dream houdt zich alleen nog bezig met multimedia software.

 

Het gebruiken van Closed Source heeft aangetoond niet de redding te zijn waar Drsam op had gehoopt. Inmiddels zijn er een wildgroei aan enigma2 boxen die beter presteren dan een Dreambox

 

R.I.P. Dreambox..

Link naar reactie
Delen op andere sites


yep, probeer ook ervan af komen

Paniekvoetbal?!?!?! Zeker zal mijn vervanger voor de dm8000 geen dm meer zijn echter de dm boxen die ik heb en gehad heb waren prima boxen.

Zeker ze waren duur misschien wel veel te duur maar je had wel een stukje kwaliteit (nou jaaa) Stukken goedkoper en goeie kwaliteit zijn momenteel de gigableu boxen zeker een aanrader...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paniekvoetbal?!?!?! Zeker zal mijn vervanger voor de dm8000 geen dm meer zijn echter de dm boxen die ik heb en gehad heb waren prima boxen.Zeker ze waren duur misschien wel veel te duur maar je had wel een stukje kwaliteit (nou jaaa) Stukken goedkoper en goeie kwaliteit zijn momenteel de gigableu boxen zeker een aanrader...

de GB staan hier ook op de verlanglijstje....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is er een bron voor dit bericht?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een aantal jaren een DM800SE HD en die voldoet nog steeds prima dus of het doekt valt of niet want zolang deze het nog doet blijft deze gewoon bij ons in de huiskamer staan.

 

Als deze is versleten dan zien we dan wel weer.

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...