Ga naar inhoud


NPO ver-50-voudigd tarief voor publiceren van TV-ptogrammagids


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Ik was geschrokken toen ik zonet mijn "TeVe Blad" las waarop ik geabonneerd ben, Er staat te lezen

"Door de strenge toepassing van de Nederlandse mediawet mogen wij de programmagegevens van NL123 voorlopig niet meer volledig publiceren. Onze excuses. meer info op pagina 6.

Enkel de avondprogramma's vanaf 18u00 zijn te zien in het Teve Blad voor NL123.
Wat zou het nut daar nu van zijn, is dit zo een geheim om al een week op voorhand te weten wat er wordt uitgezonden.
In ieder geval ik kijk toch nooit naar NL123. Hopelijk vecht de VRT (één, ketnet, op 12, en canvas) terug en krijgen ze daar in NL van het zelfde laken een broek.
Zelfs de programmatie van RTL4 is niet meer te zien, deze is vervangen door de programma's van TRT??

Enkel nog de avondprogramma's van SBS6 zijn vermeldt, hadden ze ook maar SBS6 achterwege gelaten, ik kan er toch niet naar kijken.
Weer iets "positiefs" in negatieve zin, straks zullen er veel mensen hun TV Gids opzeggen.

Dat ze dan ineens NL123 niet meer doorgeven in België, dan hoeft de programmatie in de gids ook niet meer, ik zal er niet om treuren.
De laatste jaren treur ik om niets meer op gebied van tv zenders.
Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In onze krant het laatste nieuws staan nog al de gegevens van de NPO in.Zou dat betekenen dat de krant dit gigantisch bedrag zou betaald hebben,of zouden ze compromis gesloten hebben? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...