Ga naar inhoud


[Enigma 2] Het grote OpenATV topic!


Michel

Aanbevolen berichten


Op een DM800 is ie niet echt fijn. Krijg de usb DVB-t tuners niet aan de praat ondanks de juiste drivers. Ook flashexpander installeren lukt niet omdat ,als je een USB stick mount, na de herstart een swapfile op de stick word gezet waardoor je de stick niet kan initialiseren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de skin valt juist precies goed op het scherm.

het is de overscan in je tv die er de oorzaak van is.

beter uitzetten.

Het ligt overduidelijk aan mijn TV. Maar dat is ondertussen een danig treurig model dat ik dat niet kan bijstellen. Enig alternatief is de skin positionering aan te passen. OF een nieuwe TV natuurlijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat be doel je met "multi quick botton" ?

Zit dat soms onder de F1, F2 of F3 knop van de ET8000 afstandbediening? (in openatv) 

Nee, dat is zo'n plugin waarmee je heel veel mogelijkheden hebt om met name de kleuren knoppen toe te wijzen. incl longpress varianten. Met die F-knoppen valt vooralsnog niets te beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats onderstaand ipk file in de map /tmp. Vervolgens ga je via de afstandsbediening naar menu/applicaties/mediascanner/Geheugen /tmp. Kies hier de file en installeer deze.

Nu moet je de box herstarten en kan je via de blauwe knop op de afstandsbediening de juiste softcams downloaden en installeren welke je graag wilt gebruiken.

 

 

 

 

enigma2-plugin-extensions-softcammanager_0.2-r0_all.rar

aangepast door phil 3548
  • Like 1

DM-800HD se -|- stab HH120 -|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak nu ook gebruik van OpenATV op mijn ET9500 en ik moet zeggen dat er gelikt uitziet en de mogelijkheden oneindig zijn.
Op de ET4000 werkte OpenATV niet lekker. Ook na het upgraden van 500 naar 750Mhz niet en regelmatig groene schermen. 
De ET4000 draait nu, na diverse images getest te hebben op OpenVIX, ook een mooie image met veel uitgebreide mogelijkheden en het intern sharen werkt in combinatie met OpenATV op de 9500.
Ik dacht in eerste instantie dat je om intern te sharen op beide boxen dezelfde image moest hebben.
Op de ET9500 draait OpenATV probleemloos. De MetrixHD skin is mooi, maar ik maak nu gebruik van de KravenHD skin, die vind ik persoonlijker iets mooier.

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe groot het geheugen is in een ET4000, maar kan zijn dat er ergens wat vastloopt op het geheugen.

IK heb toevallig van de week nog met een oude azbox premium zitten hobbyen, en die gaf bij elk ding wat je deed zowat een groen scherm, nou hebben die dingen niet zo veel geheugen.

Daarom heb ik er nu een usb stick ingeplugd en daar een swapfile opgemaakt, en nu geen een groenscherm meer met openatv 4.2.

Met de 4.0 ging het nog zonder stick, maar 4.2 is schijnbaar toch weer wat groter

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...