Ga naar inhoud


[Enigma 2] Het grote OpenATV topic!


Michel

Aanbevolen berichten


Waar vind ik de CCcam config file?

 

 

Edit: Gevonden staat in de map usr/keys

 

 

Is er ook ondersteuning van USB DVB-t sticks?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ff wennen maar ATV gaat icm de open aliance de rest dik voorbij, PLI is voor mij allang voorbij.

Gewoon compleet en af, daarbij het meest belangrijk het word goed onderhouden.

 

@Mojo, natuurlijk wordt DVB-T goed ondersteund, gewoon de sunDtek controlecenter installeren.

@satdr, persoonlijk vind ik Xtrend mediaplayer helemaal top, staat in de plugin feed van ATV

1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2

1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox

BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem er hier ook maar een keer deze image er opgezet en moet zeggen, dat dit de enigste image is die ik geprobeerd heb naast OpenPLI die zich met OpenPLI kan meten en misschien wel voorbij steekt, blijf het voorlopig eens proberen.

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even twee simpele vragen: heeft OpenATV ook Fastscan voor Canaldigitaal en TV Vlaanderen ? En kun je ook Henksat settings downloaden ?

Dit is voor mij altijd de belangrijkste motivatie geweest om OpenPLI te installeren, zoals Gerard zegt, lekker snel en makkelijk beeld.

 

Wat is de reden om CCcam.cfg nu weer in een andere map te plaatsen (/usr/keys ipv /etc), laat het toch allemaal zoals het door de makers van CCcam bedoeld is, dat is de standaard.

Waarom ik dat zo belangrijk vind ? Ik geef regelmatig telefonische ondersteuning, dan is het wel zo handig om uit je hoofd te weten waar alles staat. 

Zolang iedereen OpenPLI heeft, is het dus bij iedereen hetzelfde.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even twee simpele vragen: heeft OpenATV ook Fastscan voor Canaldigitaal en TV Vlaanderen ? En kun je ook Henksat settings downloaden ?

Dit is voor mij altijd de belangrijkste motivatie geweest om OpenPLI te installeren, zoals Gerard zegt, lekker snel en makkelijk beeld.

 

Wat is de reden om CCcam.cfg nu weer in een andere map te plaatsen (/usr/keys ipv /etc), laat het toch allemaal zoals het door de makers van CCcam bedoeld is, dat is de standaard.

Waarom ik dat zo belangrijk vind ? Ik geef regelmatig telefonische ondersteuning, dan is het wel zo handig om uit je hoofd te weten waar alles staat. 

Zolang iedereen OpenPLI heeft, is het dus bij iedereen hetzelfde.

 

M_Z

 

 

Ja, maar ik heb VTi, wat moet ik nou?,  :crazy: .

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ff wennen maar ATV gaat icm de open aliance de rest dik voorbij, PLI is voor mij allang voorbij.

Gewoon compleet en af, daarbij het meest belangrijk het word goed onderhouden.

 

@Mojo, natuurlijk wordt DVB-T goed ondersteund, gewoon de sunDtek controlecenter installeren.

@satdr, persoonlijk vind ik Xtrend mediaplayer helemaal top, staat in de plugin feed van ATV

Ondersteund deze alle DVB-t sticks of alleen die van Sundtek?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag atv op de xtrend4000 gezet.

 

Deze heeft wel moeite ermee.

De box reageert traag op de ab en in de menu's duurt het 1 seconde voordat je van het ene naar het andere menu gaat.

Heb er nog geen plugins op staan behalve cccam230.

Nu weet ik niet uit het hoofd hoeveel ruimte er in de flash van de 4000 zit maar dat zou toch ruim voldoende moeten zijn.

 

De box draait nog op 500 mhz en heeft dus nog niet de nieuwe bootloader waardoor hij wat sneller kan worden.

Misschien is dit wel beter?

 

Zijn er hier nog meer die atv op de xtrend4000 hebben draaien?

Op de xtrend 4000 lijkt openpli het beter te doen,tenzij ik iets fout doe.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima die ATV werkt leuk heb hem op een van me boxen draaien beeld kwaliteit is net weer anders is wat heller vindt ik als ik pli gebruikt zijn de kleuren best scherp en warm en dat heb ik niet met atv moet daar erg aan wennen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag atv op de xtrend4000 gezet.

 

Deze heeft wel moeite ermee.

De box reageert traag op de ab en in de menu's duurt het 1 seconde voordat je van het ene naar het andere menu gaat.

Heb er nog geen plugins op staan behalve cccam230.

Nu weet ik niet uit het hoofd hoeveel ruimte er in de flash van de 4000 zit maar dat zou toch ruim voldoende moeten zijn.

 

De box draait nog op 500 mhz en heeft dus nog niet de nieuwe bootloader waardoor hij wat sneller kan worden.

Misschien is dit wel beter?

 

Zijn er hier nog meer die atv op de xtrend4000 hebben draaien?

Op de xtrend 4000 lijkt openpli het beter te doen,tenzij ik iets fout doe.

 

Toevallig heb ik afgelopen weekend OpenATV 4.2 op mijn Xtrend4000 gezet icm OSCam. Hier ervaarde ik hetzelfde als jou, daarna de hardware voorzien van de nieuwe bootloader. Met de nieuwe bootloader doet hij het een aanzienlijk stuk beter. Maar voor mijn gevoel lijkt OpenPLI (zelfs na de nieuwe bootloader) inderdaad iets vlotter te reageren.

 

Overigens heb ik OpenATV er nog steeds op staan. Simpelweg omdat ik deze image toch net iets completer vindt (maar dat is een persoonlijke mening) :)

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...