Ga naar inhoud


CanalDigitaal CI kaart werkt niet


kokf

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe CI kaart van CanalDigitaal. In mijn oude DM7020 werkt hij prima. Maar als ik hem in mijn nieuwe ET8000 stop (ongeacht het kaartslot en chip onder/boven) lijkt de kaart niet herkent te worden. Ik draai OpenATV. In het gewone menu bij instellingen, Common Interface zie ik alleen een leeg scherm met Slot 1 erboven. Ik kan alleen maar Exit gebruiken. Bij softcams will CCcam geen kaart herkennen en OSCAM lijkt ook niets te doen.

CCcam doet het trouwens wel als ik via het netwerk naar de DM7020 ga.

 

Heb ik een hardware probleem?

aangepast door kokf
Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je bij de softcam 

cccam 2.3.0 staan en activeer die effe

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem nog steeds voordoet. Dan ligt het aan Canal Digitaal. Ik heb een grote vermoede dat men paar klanten als test konijnen gebruiken voor hun niet anti cardsharing beleid. Ik heb wederom mijn 3de nieuwe smartcard aangevraagd. Deze zal weer 3 a 4 maanden correct werken met CCcam of Oscam en daarna begint het gekut weer van Canaal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem nog steeds voordoet. Dan ligt het aan Canal Digitaal. Ik heb een grote vermoede dat men paar klanten als test konijnen gebruiken voor hun niet anti cardsharing beleid. Ik heb wederom mijn 3de nieuwe smartcard aangevraagd. Deze zal weer 3 a 4 maanden correct werken met CCcam of Oscam en daarna begint het gekut weer van Canaal Digitaal.

Ik denk niet dat het bij CDS zo werkt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCCAM 2.2.1 is voor seca 2 kaartje en die verdwijnen straks....... 

post-41606-0-00068900-1409385129.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het probleem was de oude versie cccam?

Overigens, je gebruikt neem ik aan de CAM i.v.m. FOX Sports 2 International?

Voor alle andere zenders is alleen een softcam toch voldoende?

En is het niet zo dat je voor FOX Sports 2 ook een SECA 3 kaart (de oranje kaart dus) moet hebben? Oftewel wat voor kaart gebruik je?

En kan je met de smartcard in de CAM ook meerdere gecodeerde zenders tegelijk opnemen?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

even een vraagje er tussen door. Ik ben net begonnen met doscam en wil weten wat het verschil is tussen oscam en doscam?

Daarnaast heb ik nog veel meer vragen en heb ik nog niet veel informatie cq te weinig informatie gevonden over doscam en de configuratie.

Ik hoop dat hier iemand op het forum is, die mij verder kan helpen met de configuratie / installatie hiervan.

BVD! Lotus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...