Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

kermetkikker schreef op 06 Mei 2017 - 09:37:

@zeeteefje inderdaad je slaat de spijker op zijn kop en het draait overigens op een raspberry daarnaast als dimmie zoveel verstand ervan heeft zoals hij iedereen de les leest hier had hij moeten weten als je het op deze manier doet je een cs378x protocol nodig hebt om je kaart veilig te updaten.

 

Voor de rest overigens is de hoge ecm alleen op de extra streng gecodeerde kanalen van toepassing en zoals ik al eerder aangaf deze keer is de oplossing niet zo makkelijk en het is zeker niet illegaal want het gebruik van een softcam met origineel abbonement is niet illegaal pas zodra je het van een payserver aftrekt om met zoals het vroeger ging met codes de zenders open krijgt zonder er voor te betalen.

 

Het enige wat jou plaatje laat zien is een wat lijkt interne share met cs378x protocol, nou waarom zou je al moeten sharen als het direct van kaart afkomt. (?)  Daarnaast een relatief hoge cw tijd en dan kom je met een verhaaltje dat de ecm hoger is op de extra streng gecodeerde kanalen en dat is simpelweg niet waar. 

 

En wat is er zo speciaal aan het cs378x protocol?  Geen global emms?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


nu hebben we het steeds over fox 2. 

maar kan er al iemand bevestigen of mezzo HD werkt. daar kijk mijn vriendin naar.

aangepast door roeldie

SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor

RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c

Caiway Fiber 150/150
Kabel: Caiway NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van het product is niet bepalend of er wel of niet payservers gebruikt worden.

Het verschil in prijs tussen de prijs van het officiële abonnement en de payserver prijs is bepalend.

 

Wanneer een officieel abonnement € 50 en een payserver € 25 per jaar kost, heb je nog steeds hetzelfde probleem.

 

Die kans is aanzienlijk minder dan bij de prijzen zoals ze nu liggen. Een full abbo 'via-via' heb je al voor 7 euro per jaar. Daar kan geen enkele provider tegenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang die absurde bedragen worden betaald voor die competities en de Champions League is het de abonnee die daarvoor een steeds hoger bedrag in de maand moet betalen.

He voetbal is over een paar jaar alleen voor de rijke clubs die steeds de beste spelers kunnen betalen door die idiote bedragen voor hun uitzendrechten. Dat gaat ten koste van de andere landen dus de normale kijker haakt op den duur af als iedere keer dezelfde landen weer in de top 10 staan van de Champions League. Ik kijk ook alleen nog wanneer er leuke wedstrijden komen waarbij het spannend is maar deze Champions League is al weer naar de klote geholpen door dwalingen waarbij Spaanse clubs wel erg bevoorrecht werden, ik nu ben afgehaakt. Manipulatie van het hoogste niveau daar leek het op :crazy:

Ze graven zo hun eigen graf zo was het ook met de Formule 1, voor Max keken een paar liefhebbers er nog naar en toen het achter de decoder werd gezet keken er meer mensen naar Hockey gekeken dan naar Formule 1. Alleen landen met veel bevolking zijn interessant voor de investering bedrijven waar ze veel abonnementen aan kunnen slijten en daar mag Nederland achter aan lopen.

Het wordt pas goed geregeld wanneer de grenzen op dit gebied ook echt open zijn en de diverse tv aanbieders ook in heel Europa alles aan kunnen bieden in alle landen. Je kunt dan een abonnement afsluiten op Franse, Duitse, Engelse of Spaanse aanbieders dus de goedkoopste wint. Dit kan via IP makkelijk worden gerealiseerd in de toekomst en nu al met de satelliet ontvangers.

 

Nu lopen ze te kloten met coderingen en de boel dicht te timmeren en de eigen abonnee is de dupe van al deze maatregelen en degenen die ze het kijken willen beletten kijkt via een snuiflijntje waar alles ook nog eens voor die gasten wordt geregeld en zo ook nog eens eerder kunnen kijken na een verandering dan de betalende klant en niets hoeven te ondernemen of opgelegde dure ontvangst apparatuur moeten aanschaffen met extra dure smart kaarten voor die paar HD zenders . :cry:

Stop met die idiote prijzen en maak ze laag, Eerst kosten een Voetbal eredivisie abbo nog geen negen euro/maand nu.....tig Euro voor een 3 tal zenders, ik heb de zooi destijds opgezegd en moet zeggen ik mis het eigenlijk niet :/ Fiets nu wel even naar vrienden die het wel hebben als er een leuke wedstrijd wordt gepeeld en dat is maar een keer of 4 per jaar :sleep:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar het fout is gegaan is het zogenaamde 'Bosman arrest' ergens in de jaren negentig meen ik. Vervolgens stegen de prijzen van de spelers tot absurde hoogtes en daarmee de bedragen die voor tv-rechten werden neergelegd en daarmee de abbonentsprijzen. Het terugdraaien van dat arrest zou al een flinke stap in de goede richting zijn, een land als China is daar al mee bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu lopen ze te kloten met coderingen en de boel dicht te timmeren en de eigen abonnee is de dupe van al deze maatregelen en degenen die ze het kijken willen beletten kijkt via een snuiflijntje waar alles ook nog eens voor die gasten wordt geregeld en zo ook nog eens eerder kunnen kijken na een verandering dan de betalende klant en niets hoeven te ondernemen of opgelegde dure ontvangst apparatuur moeten aanschaffen met extra dure smart kaarten voor die paar HD zenders . :cry:

Dat is de nagel op de kop. De abonnee, die eerlijk zijn bijdrage betaald, en die wegens de absurde prijzen voor een extra kaartje, het deelt met de slaapkamer, zijn de dupe. Degene, die de boel verzieken, en ze het zwijgen willen opleggen, hebben weer snel beeld, omdat ze het kapitaal, de poen het materiaal e.d. hebben, om het te (laten) kraken, en na no time, weer die kanalen kan aanbieden aan degene..........

En nee ik ben niet jaloers of zo, maar zodra ze absurde prijzen vragen, voor al dat ..., gaat de stekker eruit.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze sportkanalen kunnen we gestolen worden.  Interesseren mij niet.

Maar met deze techniek zijn nog een paar andere kanalen versleuteld die mij wel interesseren.  En daar wil ik graag de oplossing voor zien.

 

Willy

 

PS:  In verband met die sportkanalen is er een andere ontwikkeling aan de gang - nl. ze in het basispakket stoppen - waardoor ik ook mee moet betalen voor hetgeen ik niet eens wil.  En wat ik wel wil kan ik niet eens bekijken op mijn apparatuur.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...