Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Tv is geen levensbehoefte zoals water. Het leven is een stuk rijker zonder dat ding, dus wellicht eens andere interesses zoeken?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tv is geen levensbehoefte zoals water. Het leven is een stuk rijker zonder dat ding, dus wellicht eens andere interesses zoeken?

 

Zoals een kelder met beamer vol snackende bankzitters  :crazy:

 

:smile:  B)

..Het leven word er in elk geval een stuk gezelliger op wanneer we gezamenlijk gaan kijken en een kleine bijdrage geven aan diegene die zijn abbo beschikbaar stelt.

De bijdrage hoeft niet financieel te zijn, maar simpelweg wat hapjes en drankjes meenemen voor de host.

 

In mijn "kelder" staat een beamer , een bank, wat stoelen, een bar en nog wat speelgoed voor diegene die de spanning even niet aan kunnen.

Jawel, er word hier formule 1 gekeken en de gasten nemen altijd wel wat versnaperingen mee. Vaak tot 10 mensen die hier gezellig zitten.  :)

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze sportkanalen kunnen we gestolen worden.  Interesseren mij niet.

Maar met deze techniek zijn nog een paar andere kanalen versleuteld die mij wel interesseren.  En daar wil ik graag de oplossing voor zien.

 

Willy

 

Ik ken het gevoel Willy. Zelf keek ik regelmatig naar France 2 en naar Mezzo maar als ik telkens mijn witte CI-module moet gaan gebruiken om die zenders te kunnen, is er niet veel pret meer aan.

Als Basic+ abonnee voel ik me wel benadeeld hierdoor. Regelmatig heb ik zo'n 2 & 3 opnames lopen waardoor ik die CI-module al zeker niet kan gebruiken.

Ik zou dus ook graag een oplossing hiervoor willen zien.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor france 2 is de oplossing een kaartje kopen/bestellen in frankrijk van fransat en schotel met 5 west op.Krijg je de fransen in HD zelfs.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor france 2 is de oplossing een kaartje kopen/bestellen in frankrijk van fransat en schotel met 5 west op.Krijg je de fransen in HD zelfs.

Het lijkt me krankzinnig nog eens te gaan betalen voor een zender, als je al eerlijk ervoor betaald. Ook al is fransat maar een eenmalige investering, waarvan je vroeg of laat ook zonder beeld kan vallen, als je oscam gebruikt, door tegenmaatregelen van fransat.

Ooit is ci gemaakt geweest om het stappeltje decoders te vermijden, maar door hun beperkingen, dreigt men met de tijd, toch met een stapeltje ontvangers boven elkaar te zitten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@Zoran,

 

 

Le NAGRA Merlin français peut être en NAGRA "tunellé" (= mapping OScam) ... Trames ECM Nagra Merlin CAK7 avec nano 0B 04 XX XX XX XX d'appairage matériel

 

Je hebt mij op 8 en 9 mei aan het werk gezet :D  ............

 

Gevonden een aantal van 5 waarvan de volgens mij gebruikte bovenaan staat :

 

0B 04 XX XX XX 10

 

Kan je zeggen of deze 10 klopt.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zilverster, deze extra ecm lengte is alleen aanwezig op zenders van het csat pakket dus niet op fox sports 2... die heeft nog steeds een ecm lengte van 64.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal een echte tip geven

 

Le NAGRA Merlin français peut être en NAGRA "tunellé" (= mapping OScam) ... Trames ECM Nagra Merlin CAK7 avec nano 0B 04 XX XX XX XX d'appairage matériel

 

Geweldig, maar dankzij je loslippigheid is het feestje weer voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig, maar dankzij je loslippigheid is het feestje weer voorbij.

 

Ach man hou toch op met je flauwekul !!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan wil je vast wel uitleggen hoe die zgn " makkelijke methode"  van jou in elkaar stak.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fs2i is weer dicht Codx.

Heel even schrok ik en rende naar mijn tv toe...wat met deze hitte op de vroege ochtend niet meevalt.

..gelukkig, hij is er nog. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, wat anders?

;)

Je rende toch naar je tv? Dus daarover had je dus geen twijfel.
Beetje dwangneurose? :crazy:
 
En verder heb je Fs2i wel "educatief" gehad?
aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...