Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


Als je van dan darknet waar jullie naar verwijzen bij 1 van die commerciëlen een illegale lijn haalt, in een oscam zet en reshared naar een andere box in huis dan krijg je dezelfde screenshot.

 

Bewijs is pas een log vanuit oscam waarin te zien is dat de oscam het van jouw eigen lokale kaart afpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel een hele erge trage ecm tijd voor een interne share....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje klaar met da welles nietes hier en de mis gunners ik doe niet aan cardsharing en heb mijn eigen kaart draaien als je het nie geloofd mij ook best het boeit me egt totaal niets dat is ook een van de redenen waarom ik op sat4all bijna nooit iets post alleen al da welles nietes en misgunnen ik ga niet meer reageren en vanavond weer lekker fs2i kijken

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat tot nu toe bewezen is, is dat het open kan en dat er op dat darkweb waar naar verwezen wordt lijnen daarvoor tegen betaling worden aangeboden. M.a.w. er wordt juist verwezen naar illegale handelingen wat andere lezers ertoe zou kunnen aanzetten om hierin mee te gaan. Hiermee worden dus indirect de illegale commerciëlen (payservers) in de kaart gespeeld, en juist dat laatste is raar als je tegelijkertijd roept dat je de oplossing weet voor het legale alternatief. 

 

Als je zegt "Ik ben een beetje klaar met da welles nietes" en tegelijkertijd niet je 'bijdrage' wilt onderbouwen (bewijs leveren) dan vraag ik me af wat je dan op een forum doet ? Immers, definitie forum:

Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers.

Bij discussie hoort ook welles en nietes.

 

Tot slot: ik begrijp overigens het hele probleem niet. Wat kan er nou op tegen zijn dat je de oplossing openbaar maakt om legaal met een eigen kaart via oscam te kunnen kijken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat sat4all postings met oplossingen om legaal te kunnen kijken met een eigen originele kaart, niet toe laat op het forum. Maar misschien zit ik er wel naast wat dat laatste betreft; dus wellicht dat een moderator daar even opheldering over kan geven en de bewering dat 'het posten van legale oplossingen niet gewenst is op sat4all' kan bekrachtigen.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het pleidooi is niet alleen "vreselijk off topic", maar ook een opeenstapeling van drogredenaties, vol deuntjes die we al heel lang kennen.

 

Nog door geen enkele provider met succes toegepast om piraterij en sharen de wind uit de zeilen te nemen.

Het tegenovergestelde wel. Zie Italië, Verenigd Koninkrijk, Duitsland.

Sky Italië, Germany en GB zijn ook al te bekijken. Dus helaas voor deze providers.

 

Mijn pleidooi is wederom een boodschap aan lieden die beleid bepalen. Natuurlijk kent iedereen het, maar de boodschap kan mij niet duidelijk genoeg zijn en vaak genoeg verkondigd worden!

Wellicht dat het moederbedrijf achter ziggo ook even wakker kan worden, want zij zijn complete netwerken naar zich toe aan het trekken om de concurrentie uit te schakelen.

 

We hebben te maken met Amerikaanse bedrijven die denken dat de mensen hier van het zelfde kaliber zijn als het domme grut daarzo, die zich maar van alles en nog wat in de maag laten splitsen.

Sorry, maar mijn bloed kookt als ik de ontwikkelingen volg....en domme schaapjes die er massaal intrappen...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek schreef op 05 Mei 2017 - 05:32: kiekiek schreef op 05 Mei 2017 - 05:32:

Zolang je niet tot aanschaf en gebruik van illegale middelen overgaat is er niets aan de hand, maar zo te zien ben je veel te diep aan het graven in een van de vele darknet markets. Met tor en grams zoek je door het gehele internet, daar waar Google niet verder komt dan maar een fractie van wat er in totaal op internet te vinden is.

 

Geef dan gewoon een link of welke zoekterm moeten we gebruiken of vertel ons wat voor soort oplossing je hebt.  Is het een speciale oscam of een soort instelling?

 

Trouwens grams search engine is alleen voor darknet markets. Dat is totaal niet vergelijkbaar met google want die zoekt in praktisch alles.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je er van om providers te dwingen om hun abbo's betaalbaarder te maken, in plaats van bedelen om illegaal te kijken? (onder de noemer "kaarte laten draaien op een softcam")

Volgens mij had dit topic niet bestaan wanneer FS1,2 en 3 ongeveer 5 tientjes per jaar kostte. Er was dan dus ook geen reden om de kaart tegen softcams te beschermen en kon iedereen gewoon kijken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je slaat de spijker op zijn kop drz. Eigenlijk weten het dit al jaren, de ene prijsverhoging na de andere. De een zal het braaf volgen en anderen zoeken andere wegen omdat ze het zat zijn. Misdaad loont en dat geldt ook voor deze hele materie. Maak misdaad niet lonend, hoe simpel is het? En natuurlijk is het gebedel om een oplossing om het draaiend te krijgen via een softcam de dekmantel om illegaal te kunnen kijken. Lijkt me niet handig om hier oplossingen te gaan geven, omdat ook eigenaren van cardservers hier mee zouden kunnen lezen. Niet overal werkt de truc inmiddels. Voor Codx: probeer anders duckduckgo maar eens, maar wel via tor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit aan de ene kant te klagen over prijsverhogingen, aan de andere kant geef je tips hoe je door de codering heen kunt breken en illegaal kunt kijken? Je redenatie is zo krom als wat. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeeteefje inderdaad je slaat de spijker op zijn kop en het draait overigens op een raspberry daarnaast als dimmie zoveel verstand ervan heeft zoals hij iedereen de les leest hier had hij moeten weten als je het op deze manier doet je een cs378x protocol nodig hebt om je kaart veilig te updaten.

 

Voor de rest overigens is de hoge ecm alleen op de extra streng gecodeerde kanalen van toepassing en zoals ik al eerder aangaf deze keer is de oplossing niet zo makkelijk en het is zeker niet illegaal want het gebruik van een softcam met origineel abbonement is niet illegaal pas zodra je het van een payserver aftrekt om met zoals het vroeger ging met codes de zenders open krijgt zonder er voor te betalen.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De prijs van het product is niet bepalend of er wel of niet payservers gebruikt worden.

Het verschil in prijs tussen de prijs van het officiële abonnement en de payserver prijs is bepalend.

 

Wanneer een officieel abonnement € 50 en een payserver € 25 per jaar kost, heb je nog steeds hetzelfde probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek schreef op 06 Mei 2017 - 05:47:

Voor Codx: probeer anders duckduckgo maar eens, maar wel via tor.

 

duckduckgo is wel via tor bereikbaar maar is een clearnet searchengine dus je zoekt niet in Tor. Alle informatie die je tot op heden hebt gegeven leidt nergens naar.

 

Maar heeft het met de kaartrevisie te maken?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...