Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Klopt Fs2i is weer dicht. Maar wat omhoog gaat komt ook ooit weer eens naar beneden. Duurt lang duurt kort.... Maar komt wel weer.

 

Dat sommigen de zon niet in het water kunnen zien schijnen is oud nieuws, questie van ego's? Hoeveelheid van geluid, zegt niets over qualiteit vd geluidsinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


educatief nog steeds open maar ja dat is dus illegaal :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik geloof er nog steeds niks van dat sommigen het open hadden.

En als je niks wilt delen, houd je dan ook maar van commentaar hier.

Een forum is er om kennis en informatie met elkaar te delen en niet om een beetje stoer te gaan zitten doen dat jij het lekker wel kan zien en anderen niet.

 

Dat er voorzichtig mee omgegaan wordt snap ik ook wel weer, maar er wordt wat beweerd over tunneled Nagra, wat ik ook al gezien had bij andere providers maar verder is er op één vaag Facebook bericht niks over te vinden en via die Tor browser nog veel minder.

 

Overigens, ik heb niet eens een abonnement op fs2i, dus het gaat mij niet eens om het werkend te krijgen.

aangepast door Alex1970
  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet per definitie zo Eduard07. Voor eigen gebruik is sharen legaal. Maar dat is ander verhaal.

 

Dat is in dit geval wel degelijk per definitie zo, want de zender wordt binnengehaald zonder betaling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eduard07

 

Als ik hem van mijn eigen kaart share naar een 2de ontvanger van mij elders in huis. Dan is dit legaal. Haal je het van com cs of hack dan heb je gelijk. Maar er zijn meer smaken ijs te koop. Dus niet te voorbarig en te strak in het vel zitten. Het is mooi weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

educatief nog steeds open maar ja dat is dus illegaal :)

ik heb er gewoon een abbo voor, dus niets illegaal.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als je 'educatief' zou kijken via een derde partij, terwijl je ook een legaal abonnement hebt.

Met als reden, dat 'educatief' de enige manier is om op JOUW ontvanger te kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij had niemand het hier open vanaf eigen kaarten (alleen maar praatjes) want dan hadden ze nu nog steeds beeld gehad. Er is niks veranderd in de codering.

 

Dat sommige beeld met gratis freezing hadden kwam omdat er ergens bij een private server cache weg lekte en mogelijk is dat lek nu gedicht.

 

En voor de mensen die werkelijk over een nagra unique id en bijbehorende cw pairingkey beschikken, ik houd me aanbevolen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, of de zender zelf niet lijdt onder deze? Zou er nog niemand deze zender hebben opgezegd, omdat zijn of haar softcam niet meer werkt? Sport is voor veel mensen belangrijk, maar ik weet niet of ik die zou behouden, als mijn softcam uitvalt, en dat zijn minder abonnees.

Of mensen gaan hun abonnement beëindigen en naar com cs gaan, waar het wel te ontvangen is. Wat heeft fsi2 met deze aktie dan in zijn zakken gestoken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, of de zender zelf niet lijdt onder deze? Zou er nog niemand deze zender hebben opgezegd, omdat zijn of haar softcam niet meer werkt? Sport is voor veel mensen belangrijk, maar ik weet niet of ik die zou behouden, als mijn softcam uitvalt, en dat zijn minder abonnees.

Of mensen gaan hun abonnement beëindigen en naar com cs gaan, waar het wel te ontvangen is. Wat heeft fsi2 met deze aktie dan in zijn zakken gestoken?

 

Je wilt ons toch niet vertellen dat de aanschaf van een cam moduletje een breekpunt mag zijn om een (eerlijk) abonnement te nemen?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wilt ons toch niet vertellen dat de aanschaf van een cam moduletje een breekpunt mag zijn om een (eerlijk) abonnement te nemen?

 

Wel als dat cam moduletje mijn hele ontvanger zowat castreert.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...