Ga naar inhoud


Editie 23 - Formuler F1


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

ja toch wel hoor!

maar er is dus geen lijst

er wordt enkel Openpli en OpenATV vermeld (die nog aan bod komt als extrea review)

of zijn dat de twee die voor de Formuler f1 images maken

 

Dus toch niet goed gelezen, HDMU staat er ook duidelijk bij. :P

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi testverslag!

 

Hoe is beeldkwaliteit van deze tuner in verhouding tot een Rebox 9000?

 

Hoe gaat de tuner om met het inladen van de CD zenderlijst? Werkt dit vergelijkbaar als bij de Rebox 9000?

 

 

Groet!

Edward

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat kan ik je niet vertellen want ik heb ze nooit naast elkaar gezien.

 

Het inladen van de zenderlijst gaat bij een Enigma2 receiver gewoon online (netwerk kabel of eventueel WiFI) of eventueel met Dreambox Edit (vanaf je PC).

Allemaal heel erg simpel!

 

Uiteraard kan je ook gewoon de CanalDigitaal Fast scan gebruiken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inmiddels met een latere versie opnieuw een test van de netwerksnelheid gedaan en nu:

 

Client connecting to 192.168.2.10, TCP port 5001
TCP window size:  128 KByte
------------------------------------------------------------
[  3] local 192.168.2.5 port 54540 connected with 192.168.2.10 port 5001
[ ID] Interval       Transfer     Bandwidth
[  3]  0.0-10.0 sec   934 MBytes   783 Mbits/sec

 

Geen idee of dit door nieuwe drivers komt, of er iets anders geoptimaliseerd is.
 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bent U of de testpersonen in staat deze te testen met de laatste ci module van M7? Ikzelf ben wel geen klant en gebruiker, maar ken wel mensen die wel een abonnement hebben, en toekomstgericht, is het misschien handig (indien mogelijk) om deze en toekomstige ontvangers te testen met deze module. Zo zijn eventuele kopers, al wetende hoe die werkt, mochten deze met de tijd echt genoodzaakt zijn over te schakelen naar een ci.

Dank bij voorbaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een duidelijke en nette review van een box welke mijn interesse wel kan wekken.

 

Wel een kleine opmerking over de youtube video en dan voor het geluid tijdens het uitpakken ... naar mijn mening zou dat beter afgewerkt lijken zonder geluid van een vallende box en plastic geritsel  ;)

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...