Ga naar inhoud


Duo2 met OpenVix Apollo build 100 geen EPG meer


tvr4ever

Aanbevolen berichten


Hier met een al maanden draaiende Pli ook geen EPG meer bij CD, wel bij bv BBC.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier met een al maanden draaiende Pli ook geen EPG meer bij CD, wel bij bv BBC.

VU+ Ultimo OpenPli en een Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS en Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en dream > Samsung LCD 32"

(en een Vu+ duo in reparatie)

 

Boaz, ben je zeker dat het een identiek probleem is, jij hebt immers een Ultimo.

en een ander image

 

Van build 100 naar 106 in 1 dag tijd, dat is snel. Ik heb de update net gedraaid en inderdaad er is weer EPG data.

 

dat is dus een ander image van build 100 op 106

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boaz, ben je zeker dat het een identiek probleem is, jij hebt immers een Ultimo.

en een ander image

 

 

dat is dus een ander image van build 100 op 106

 

Laat ik het anders formuleren, ik heb een update gedaan via het internet en hij ging van build 100 naar 106. Het image is nog steeds OpenVix Apollo, maar nu is het build 106.

aangepast door tvr4ever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dat het probleem bij CD zat. Later op de avond had de duo in de slaapkamer wel EPG,en vandaag de Ultimo ook weer. Zonder ook maar iets te wijzigen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zat inderdaad ergens in het uitzendtraject, iedereen die EPG via het satelliet signaal gebruikt zag langzaam het buffer van 7 dagen leeglopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...