Ga naar inhoud


Oscam-versie identiek op resp. server en cliënt


Aanbevolen berichten

Bedankt voor je reactie quattro, beter laat dan nooit, maar ik ben al een eind op streek met de hulp van Toppers. Ik gebruik oscam met succes op twee ontvangers, maar ben een amateur in het share-gebeuren. Jouw voorstel gaat bij mij niet werken, een van de ontvangers is een sh4. In mijn geval geeft de Conax kaart de meeste sores en is er willekeurige uitval op beide client's. We hobbyen verder.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, dan niet. Maar vraag jezelf wel af of je in de brei van een veel te uitgebreide config op zowel je server als clients wilt gaan zitten roeren. Nogmaals, 1 parametertje verkeerd en je hebt sores... Zoek dat maar eens op.

 

Probeer dan om in elk geval CCcam op je DM8000 te zetten, en eerst het NL deel van je server aan de praat te krijgen met de instellingen die ik je gegeven heb. Dan weet je in elk geval dat je server ok is.

Hooguit 5 minuten werk, en geeft je heel veel duidelijkheid.

 

Hierna kun je kijken wat je SH4 client doet. Als je daar dan nog problemen hebt weet je in elk geval dat je het aan de client kant moet zoeken. 

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...