Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Tja, ik snap ook niet dat je meteen aan de schotel gaat liggen draaien en dan ook nog een nieuwe duo-lnb bestellen tonymontana. Kijk even op de site van CanalDigitaal of op hun twitter of op dit forum.
Als je problemen hebt met de kabel, ga je toch ook niet meteen een geul graven om de coaxkabel van de CAI op te graven om te kijken of mollen de kabel hebben doorgebeten.
En die satellieten vallen zo maar niet uit de lucht. Ze hangen aan een stevige staalkabel. :P

Maar kijk ook eens even naar de zender Slager TV. Die zit op positie 235 van de fastscanlijst. Die is heel makkelijk te ontvangen op de Astra 23,5.
 

post-60869-0-01765400-1425589932.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou..eh...de storing is dinsdag begonnen en het bericht op canaaldigitaal is van woensdag...heb er 1 die de pan uit flipt als ze Goede Tijden niet kan kijken :sick: dus gelijk iets mannelijks gedaan (aan de schotel frutten) in de hoop dat ik het probleem op kon lossen. En ik ben nu lid van sat4all dus de eerstvolgende storing check ik gelijk hier, die les heb ik wel geleerd. :grin:

 

Alles werkt prima nu, hoewel de decoder zegt dat ie nauwelijks signaal heeft op 23..ga nog effe aan de LNB draaien van het weekend.

 

En een reserve LNB is nooit weg, heb ook nog een stuk of 3 enkele LNB's liggen. Die gaven gemiddeld elke 2 jaar de geest vandaar dat ik dacht dat deze het ook opgegeven had.

 

Ik heb al van alles meegemaakt met satteliet ontvangst, van spontaan kapotte coax kabels tot een kapotte (gloednieuwe) duo LNB dus ging er even van uit dat het aan mijn installatie lag.

 

Ben hier wel nieuw maar dus niet nieuw wat NL tv ontvangst in Spanje betreft, heb her en der schoteltjes opgehangen voor kennisen, ik heb een redelijk goede sat finder (niet zo een met ledjes) en tot voor kort altijd prima tv gekeken met een 65cm schoteltje.

aangepast door tonymontana
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou natuurlijk wel net zijn als CD een mailtje stuurde naar hun klanten als er problemen zijn, of dat in ieder geval goed behandelen op hun site...

(met reclamerommel weten ze je wel altijd te vinden via de mail... :angry: )

  • Like 1

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verder niets meer geprobeerd,

 

vanmorgen rond 11 uur tv aangezet en géén blokkerig beeld meer

SD signaal = nu 74% + 100% kwaliteit

HD signaal = nu 79% + 100% kwaliteit

 

ga toch de weg verder die ik aangekondigd had, weg van CD naar glasvezel telfort

nu ben ik apart voor TV, Internet + tel. € 59,45/ mnd kwijt

straks bij telfort 5x meer snelheid internet, meegerekend website + webhosting + mailserver strato

€5 extra korting omdat ik toch al telfort mobiel had (pakketkorting)

en ben dan in totaal € 50,82/mnd kwijt

 

Alle zenders die ik altijd al keek zijn in basis van telfort beschikbaar

 

Dus binnenkort alles maar eens fotograferen en op marktplaats zetten.

 

Wens jullie allemaal véél succes met de *dictator* CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Storingen kunnen de beste overkomen niets is perfect op deze aardkloot, en er zijn ook mensen die weinig tot geen problemen gekend hebben bij CD, ik ben er daar zoeen van al 14 jaar CD en geen enkele reden tot klagen alhoewel de prijsverhogingen minder prettig te noemen zijn. En de stoelendans uiteraard.

 

Maargoed soms is geduld een schone zaak en voor de mensen die in Nederland woonachtig zijn is er ook nog zoiets als uitzending gemist mocht het eens een keertje mis gaan.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh ja maar met de opmerking erboven stelt de opmerking hier die eronder staat kant nog wal, je vermeld maar de helft. Kleine oogjes zou ook kunnen betekenen dat er niet goed gezien is wat er gedaan moest worden :) Je zit hier wel op een ander forum.

 

Dus hier de opheldering.

 

Gebruiker:

Thx aan de mensen die vannacht doorgewerkt hebben om het probleem op te lossen.

 

CanalDigitaal:

:-) We zullen het doorgeven, er liepen hier gisteren wat mensen met hele kleine oogjes...

 

 

Ik ziet te vaak berichten die onduidelijkheden opwekken terwijl dit geheel niet nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist eigenlijk ook niet goed wat ik me bij die kleine oogjes voor moest stellen.

Kwam het door de drank en waren er misschien ook een paar dames bij het spel betrokken.??

Maar gelukkig heeft Penthe me de ogen geopend. ;)

s 'Nachts werken in het donker en te kort aan slaap veroorzaakt overdag kleine oogjes.

Geweldig toch, het is alleen te hopen dat ze er geen gewoonte van gaan maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

clearmaker schreef op 06 Ma 2015 - 01:42:

    Ik verder niets meer geprobeerd,

    vanmorgen rond 11 uur tv aangezet en géén blokkerig beeld meer

    SD signaal = nu 74% + 100% kwaliteit

    HD signaal = nu 79% + 100% kwaliteit

    ga toch de weg verder die ik aangekondigd had, weg van CD naar glasvezel telfort

 

 

Gelukkig is Telfort een bedrijf waar je problemen, zoals bij Canaldigitaal, niet tegenkomt.

 

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...