Ga naar inhoud


Probleem met Autocad onder VMware onder Linux.


Con

Aanbevolen berichten

Dan denk ik dat ik van de SSD maar gelijk één partitie maak en

naar EXT4 formateer, nu zijn het er 2 met als achtergrond 2 distro's. 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oké

 

omdat het hier qua topic en titel over autocad gaat, ging

en we met installatie sorus eigenlijk zwaar off topic zijn geraakt, stel ik voor dat hier niet verder te volgen...!

 

Autocad 2014 LT of Full versies { nieuwere versies } werkt gewoon nagenoeg in geen enkel VMware behalve in Windows 1800 zelve.

Dat is mijn advies sinds ik Autocad ook thuis gebruik. (per specifieke licentie toegestaan)

 

Die grote merknaam Autodesk / software met MS Windows zijn twee handen op een buik. ( fijn om te gerbuiken )

 

Voor je linux distributie kun je echter ook het programma Draftsight gebruiken

( voor windows ~ linux ~ apple geschikt en voor thuis gratis)

 

 

onder opsensuse 64 bit de fedora rpm geinstalleerd

post-30989-0-62456900-1430048913_thumb.png

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké

 

omdat het hier qua topic en titel over autocad gaat, ging

en we met installatie sorus eigenlijk zwaar off topic zijn geraakt, stel ik voor dat hier niet verder te volgen...!

 

 

Daarom hier verder https://www.sat4all.com/forums/topic/346149-linux-installeren-het-vervolg/?do=findComment&comment=2302476

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké

 

omdat het hier qua topic en titel over autocad gaat, ging

en we met installatie sorus eigenlijk zwaar off topic zijn geraakt, stel ik voor dat hier niet verder te volgen...!

 

Autocad 2014 LT of Full versies { nieuwere versies } werkt gewoon nagenoeg in geen enkel VMware behalve in Windows 1800 zelve.

Dat is mijn advies sinds ik Autocad ook thuis gebruik. (per specifieke licentie toegestaan)

 

Die grote merknaam Autodesk / software met MS Windows zijn twee handen op een buik. ( fijn om te gerbuiken )

 

Voor je linux distributie kun je echter ook het programma Draftsight gebruiken

( voor windows ~ linux ~ apple geschikt en voor thuis gratis)

 

 

onder opsensuse 64 bit de fedora rpm geinstalleerd

Ik heb Draftsight geïnstalleerd gehad maar op een gegeven moment werkte het niet meer

en kreeg foutmeldingen bij het opstarten en was tevens einde oefening.

Maar met een nieuwe install heb je kans dat het wel goed gaat.

 

Ik heb het vandaag nog ff geprobeerd onder Suse maar de muis had een bizarre vertraging

in het tekenveld, heel vreemd. Had ik nog niet eerder meegemaakt. Maar goed, ik ga het

nog een keer proberen in Kubuntu. En daarmee sluit ik dit topic dan ook maar af.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...