Ga naar inhoud


Resetten ipcam mogelijk?Aangepaste instellingen vergeten.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb hier destijds een ipcam gemonteerd, om te experimenteren.

Ik heb alle standaard poorten gewijzigd naar andere poorten, en ook een ander wachtwoord ingesteld.

Nu wens ik die aan te passen, maar ik ben helaas vergeten, welke poort ik gebruikt heb, om via een browser in te loggen.

Ik heb ook wel een bijgeleverd programma, om wijzigingen aan te brengen, maar ben het paswoord eveneens vergeten.

Blijkbaar met ouder worden, is het niet meer evident, om al die zaken uit het hoofd te onthouden.

Is er een manier, zonder te sleutelen,te solderen of wat dan ook, om die terug te brengen naar de fabrieksinstellingen?

De enige poort, die ik weet is de rtsp poort, en de poort, die nodig is, om met de NAS op te nemen.

Het gaat hier over mijn eigendom van ipcam, en niet over zaken, die niet door de beugel kunnen, vooraleer er weer rare antwoorden komen.

Alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


99% zekerheid dat het kan maar vergeet je nu niet 1 heel belangrijk ding om te vermelden?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

10 punten  :)

 

Wel zo netjes om te laten weten of het toch al is opgelost of niet.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat sattv4iedereen op zoek is naar een verrekijker om fabrikant en modelnummer te achterhalen...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat zou de "vertraging" kunnen verklaren

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik was dit topic effe uit het oog verloren, en omdat handbrake voor een opname van 2 uur 36 uur nodig heeft, kon ik een tijdje mijn pc niet gebruiken, en via tablet is het ook niet altijd goed, maar nu top on.

Ik had op de beveiligde plaats op de stick, een bestand aangemaakt, met de eigen html poort e.a., en kon zo bij de configuratie, en kon het oplossen.

Het is een onbekend merk, van een hier toch bekende webwinkel welke ik niet mag vernoemen.

hint/vraag: is er geen optie, die je kan aanvinken, dat je bvb na een paar dagen een melding krijgt dat je nog een topic moet beantwoorden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2015-06-09 06_21_25-Resetten ipcam mogelijk_Aangepaste instellingen vergeten. - Hardware - Sat4all -.png

 

Volg dit onderwerp klikken, dan krijg je op het email adres waarmee je geregistreerd bent updates binnen als er nieuwe berichten worden gepost.

 

Je had het onbekende merk hier toch neer kunnen zetten en het type, wellicht dat iemand je dan verder kan helpen?

 

maar goed, het is dus opgelost.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...