Ga naar inhoud


CC cam slaat vast


revoy

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een gigablue hdquad+ en een ipbox

Als ik heel de avond tv heb gekeken via de quad+ ga ik naar bed en kijk op mijn slaapkamer nog wat tv via de ipbox

Vaak is het dan zo dat als ik de volgende ochtend beneden kom dat de quad+ vast staat ( de ipbox boven trouwens ook )

Ik moet dan de CCcam herstarten om weer beeld te krijgen.

Dit doet hij met cccam 2.09, 2.21, en 2.30

De image is een openmips op beide

Het is niet zo erg maar als het verholpen kan worden zou dat prettig zijn.

Bovendien zijn de medehuisgenoten niet zo handig met het herstarten van de cam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oscam werkt tegenwoordig feilooos, CCcam is niet meer van deze tijd (verouderd en niet meer bijgewerkt sedert 2013).

 

Ben ook over op Oscam op de duo2, denkt toch dat je moet over gaan.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam werkt tegenwoordig feilooos, CCcam is niet meer van deze tijd (verouderd en niet meer bijgewerkt sedert 2013).

 

Ben ook over op Oscam op de duo2, denkt toch dat je moet over gaan.

 

Onzin! CCcam werkt prima. Je moet alleen zorgen dat je weet wat je doet en dat geldt voor oscam alleen maar meer. Als je CCcam niet werkend krijgt kun je oscam helemaal vergeten.

  • Like 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13:10:58.181 CCcam: ======================================================================
13:10:58.181 CCcam: starting CCcam 2.3.0 compiled on Dec 15 2011@23:38:08

 

13:10:58.181 CCcam: ======================================================================

Zojuist even wat debugging gedaan en dan zegt hij dat alles al meer dan 3 1/2 jaar oud is

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...