Ga naar inhoud


wie kan polyesteren?


dirocca

Aanbevolen berichten

de vraag is simpel, antwoord minder denk ik. :D

 

wie kan voor mij een bak( ongeveer 10 m2) polyesteren, regio belgie vlaams-brabant.

 

we spreken over plaatsen:  hechtingsprimer- 2x450gr matten-topcoat

ik kan eventueel zelf zorgen voor de benodigde materialen.

ik zou er zelf durven aan te beginnen, maar ik heb 3jaar geleden een zeer

zwaar werkongeval gehad (rechter been bijna kwijt), waardoor alle werken laag tegen de grond problematisch

zijn. :D

gecertificeerde firma´s zijn niet genegen zulk een klein werk te doen.(waardoor ze ook prijzig zijn)

 

foto: wat het moet worden( moet aan binnen-en buitenzijde nog uitgekleed worden)

 

post-66958-0-89919700-1438185571_thumb.jpg

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


het zijn net die "hobbyisten" die ik zoek, maar niet gemakkelijk te vinden

vandaar mijn oproep. ;)

probleem is dat je bij het polyesteren snel en vlot moet werken, en laat dat nu mijn

probleem zijn. :D

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

de glasvezelmatten op de ondergrond overlappend verspreiden en die tering plak-tetti (twee componenten hars) erover heen rolleren, dat kan ik ook.

maar ik (54 met chronische rugklachten) laat het ook liever over aan de echte botenbouwers met ademmasker (en dat kan de eerst de beste hobbyist zijn die dit leest)

 

misschien wordt er iemand door je oproep genetameerd e geentameerd en wil komen helpen

ziet in ieder geval spannend uit maar niet moeilijk

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult toch eerst een mal moeten maken en de hoeken goed afronden. Glasmatten of weefsel kunnen moeilijk worden gelamineerd op een scherpe hoek. 

 

Wat moet er met deze bak gebeuren ?  Komt er water in of komt de bak in het water te liggen ?

 

Moet er een kleurlaag (gel-coat) op of wordt het afgewerkt met een 2 componenten verfsysteem ?

 

Je kunt ook overwegen, vanwege de stijfheid van het materiaal er een sandwich constructie van te maken. Dat kan met hout of speciale plankachtige delen. Dan eerste de buitenkant voorzien van laminaat en dan de tijdelijke constructie aan de binnenkant wegnemen en de binnenkant ook voorzien van enige lagen glasmat en/of glasweefsel.

 

Je zult een iedee moeten hebben hoe het moet worden en een massief polyester laminaat is relatief slap.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Bram

 

constructie is niet tijdelijk, wordt aan binnenzijde uitgekleed met hout, aan de buitenkant met sidings. ;)

bak blijft ter plaatse staan(zie foto;post1), water die je uit de buis ziet komen, komt van de filter.

bedoeling is dat deze nu in de nieuwe bak komt en vandaaruit via overloop naar de vijver.

 

wat betrefd de polyester werken zelf, ben ik zeer goed op de hoogte.

volledige vijver is gepolyesterd, probleem is, dat in mijn huidige situatie het voor mij zeer moeilijk is

om zelf te doen.

post-66958-0-18661100-1438188552_thumb.jpg

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...